۱۲۹۹۵۳۳
۱۳۳۲
۱۳۳۲
پ

عبدی: فقط به شش فینال پیش رو فکر می‌کنیم

مهدی عبدی مهاجم جوان پرسپولیس می گوید: ما کاری به سپاهان و استقلال نداریم و فقط کار خودمان را انجام می‌دهیم و به دنبال هدف اصلی‌مان که پیروزی در هر شش بازی باقیمانده است.

ایران ورزشی: بعد از پیروزی دو مدعی دیگر قهرمانی، پرسپولیس هم به هر ترتیبی که بود باید مقابل مس رفسنجان برنده می‌شد که به این مهم رسید. در این بین مهدی عبدی نقش مهمی در پیروزی و گرفتن پنالتی از تیم میزبان داشت تا امیدهای پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی کماکان زنده بماند. به بهانه برد با ارزش خارج از خانه پرسپولیس مقابل تیم مس رفسنجان و نقشی که مهدی عبدی روی تک گل سه امتیازی تیمش از روی نقطه پنالتی داشت با او گپ و گفتی داشتیم.

از بازی و شرایط خاص دیدارتان مقابل مس رفسنجان بگو.

بازی خیلی سخت و فنی‌ای را از دو تیم شاهد بودیم. مس رفسنجان تیم خوب و سازماندهی شده‌ای بود و کمترین گل خورده را در این فصل داشت و در زمین خودش فکر می‌کنم شکستی را متحمل نشده بود. به همین دلیل ما می‌دانستیم که بازی سختی پیش‌رو داریم. با وجود این با تمام توان بازی کردیم چون باید پیروز می‌شدیم تا در کورس قهرمانی بمانیم. از این رو با ارائه بازی حساب شده تیم میزبان را با برنامه سرمربی‌مان تحت فشار قرار دادیم و آنها را شکست دادیم و سه امتیاز گرفتیم که هدف‌مان هم همین مهم بود. خدا را شکر که به هدف‌مان رسیدیم و شرمنده هواداران نشدیم چون می‌دانستیم هواداران فقط منتظر برد و کسب سه امتیاز از سوی تیم محبوب‌شان هستند.

در رابطه با خطای پنالتی که روی تو گرفته شد خیلی حرف و حدیث به وجود آمد!

اخراج بازیکن مس رفسنجان صد درصد بود و در این موضوع شکی وجود ندارد چون من از بازیکن مس رد شده بودم و شک نکنید گل را زده بودم اما مدافع میزبان مانع گلزنی‌ام شد. در مورد خطا هم واقعاً مرا زد و هل داد و در محوطه جریمه سرنگونم کرد، به همین دلیل در مورد کارت قرمز مدافع مس رفسنجان هیچ شکی وجود ندارد. بعد از آن هم من فقط این موضوع را متوجه شدم که درون محوطه جریمه سرنگون شدم و خدا را شکر که مسبب گرفتن پنالتی برای تیمم شدم.

دوست نداشتی پنالتی که خودت گرفتی را تبدیل به گل کنی و به نوعی پنالتی را خودت بزنی؟

سرمربی تیم در این خصوص تصمیم می‌گیرد، به همین دلیل هم من تابع نظر سرمربی تیم هستم ضمن اینکه سرمربی تیم ما گولسیانی را به عنوان پنالتی‌زن اول مشخص کرده و او هم خوب از عهده این کار برآمده است. نکته مهم برای همه بازیکنان تیم ما هم کسب سه امتیاز است و واقعاً فرقی نمی‌کند که چه بازیکنی گل به نامش بخورد و ثبت شود.

عبدی: فقط به شش فینال پیش رو فکر می‌کنیم

با وجود توضیحات تو اما در مورد پنالتی گرفته شده حرف و حدیث زیادی وجود داشت!

من که خیلی شفاف توضیح خودم را در این مورد دادم، ضمن اینکه فکر می‌کنم خیلی در این فصل برای‌مان پیش آمده که اشتباهات داوری به ضرر ما تمام شده و ما هم به این موضوع گردن نهادیم و دنبال حرف و حدیث نبودیم و سعی کردیم در هر بازی برای نام بزرگ پرسپولیس و هوادارانش با تمام وجود بجنگیم. ضمناً اگر تیم مس یازده نفره هم بود برای ما بهتر بود چون همیشه تیم‌های ده نفره خیلی با انگیزه‌تر بازی کرده و کار را سخت می‌سازند.

با وجود فاصله چهار امتیازی‌تان با سپاهان و تنها شش بازی باقیمانده به قهرمانی در لیگ امیدواری؟

ما کاری به سپاهان و استقلال نداریم و فقط کار خودمان را انجام می‌دهیم و به دنبال هدف اصلی‌مان که پیروزی در هر شش بازی باقیمانده است، هستیم و قطعاً در شش فینال باقی مانده فقط به پیروزی فکر می‌کنیم چون می‌دانیم اگر خودمان برنده شویم و بازی‌های خودمان را ببریم به هدف‌مان می‌رسیم.

 با توجه به قرعه‌ای که در جام حذفی نصیب‌تان شده به قهرمانی در این جام هم امیدوارید؟

تیم‌هایی که تا این مرحله بالا آمده‌اند همه شخصیت قهرمانی دارند، ضمن اینکه جام حذفی هم نشان داده هیچ‌گاه نباید تیمی را دست‌کم گرفت. به طور مثال دیدید فصل قبل نساجی قهرمان این جام شد، بنابراین ما با تمام قدرت مقابل گل‌گهر در ورزشگاه آزادی بازی می‌کنیم تا به نیمه نهایی برسیم و راه خودمان را برای قهرمانی هموار سازیم چون به قهرمانی و کسب سهمیه از طریق جام حذفی جدا از لیگ برتر چشم دوخته‌ایم و روی آن هم حساب باز کرده‌ایم.

در خصوص بازی حساس بعدی‌تان مقابل ملوان در ورزشگاه آزادی چه صحبتی داری؟

ملوان تیم خوبی است و من برای این تیم مانند بقیه حریفان احترام زیادی قائل هستم اما ما در شرایطی قرار داریم که شش فینال دیگر پیش رو داریم و برای اینکه قهرمان شویم به هیچ تیمی رحم نخواهیم کرد. روز پنجشنبه هم با حمایت هواداران‌مان برای کسب سه امتیاز و نزدیک شدن به صدر تمام تلاش‌مان را انجام خواهیم داد و یک قدم عقب نخواهیم گذاشت چون هنوز هم به دنبال قهرمانی هستیم و در عزم و اراده‌مان ذره‌ای خلل به وجود نیامده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج