۱۳۰۵۶۶۴
۲۷۴۴
۲۷۴۴
پ

پرسپولیس از غیبت مهاجم مالیایی سود می‌برد

پرسپولیس در شرایطی دربی ۱۰۰ را با پیروزی پشت سر گذاشت که از دو مهاجم خارجی خود در این بازی بهره‌ای نبرد.

فرهیختگان: پرسپولیس در شرایطی دربی ۱۰۰ را با پیروزی پشت سر گذاشت که از دو مهاجم خارجی خود در این بازی بهره‌ای نبرد. در این میان شیخ دیاباته اصلا نامش در لیست ۲۰ نفره سرخپوشان دیده نمی‌شد و عیسی آل‌کثیر و محمد عمری نیز به عنوان مهره‌های تهاجمی به لئاندرو پریرا ترجیح داده شدند. اما چند هفته‌ای است که شیخ علی‌رغم اینکه مصدوم نیست در پرسپولیس به بازی گرفته نمی‌شود. پیش از این در خبرها داشتیم که مصدومیت‌های متعدد شیخ دیاباته قبل از بازی‌های مهم پرسپولیس در این فصل باعث شد که یحیی گل‌محمدی کلا قید او را بزند. اتفاقی که در هفته‌های اخیر شاهد آن بودیم. اما نکته قابل توجه اینکه قرارداد شیخ دیاباته با باشگاه پرسپولیس به شکلی است که او یک رقم ثابت می‌گیرد و چند آپشن هم در این قرارداد او وجود دارد که دستمزدش را سنگین‌تر می‌کند.

این آپشن‌ها به تعداد گل‌های او، تعداد بازی‌هایش و.... بر‌می‌گردد. در همین راستا اگر شیخ در ترکیب پرسپولیس نباشد این تیم از لحاظ مالی سود خواهد برد و مجبور نیست دستمزد بیشتری جدا از رقم ثابت قراردادش به این بازیکن پرداخت کند. این که حالا نیمکت‌نشینی‌های اخیر شیخ و عدم حضور او در لیست ۲۰ نفره تصمیمی تحمیل‌شده از سوی باشگاه پرسپولیس به یحیی گل‌محمدی است یا نه مشخص نیست اما آنچه مشخص است؛ این اتفاق از نظر مالی به ضرر شیخ و به سود باشگاهش است. ناگفته نماند که قرارداد شیخ با پرسپولیس ۳۵۰ هزار دلار است که این رقم در هر شرایطی باید به او پرداخت شود. این در حالی است که این مهاجم تقریبا ۸۹ درصد بازی‌های این فصل تیمش را به هر دلیل از دست داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج