۱۳۰۵۶۸۲
۴۱۰۱
۴۱۰۱
پ

دربی مربی بزرگ می‌خواهد نه مثل ساپینتو

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: دربی نشان داد که ساپینتو مرد روزهای سخت نیست و پس از پایان بازی هم اخلاق را باخت.

همشهری آنلاین: مرتضی فنونی‌زاده درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال در دربی صدم پایتخت اظهار داشت: هواداران پرسپولیس قبل از دربی خیلی نگران بودند، چون استقلال در هفته‌های اخیر بسیار خوب نتیجه گرفته بود و ابراز نگرانی می‌کردند که حتی با تساوی از کورس قهرمانی عقب بیافتد، اما بازی دربی، فقط به مسائل روحی و روانی بستگی دارد که پرسپولیس با برنامه در طول ۹۰ دقیقه تمامی مهره‌های هجومی استقلال را کنترل کرد و در نهایت در یک دیدار بسیار سخت و کم موقعیت توانست استقلال را شکست بدهد. 

وی افزود: پرسپولیس با کسب ۳ امتیاز حساس مقابل استقلال موفق شد تا خودش را در کورس قهرمانی نگه دارد. گل‌محمدی ترکیب و ارنج خوبی مقابل استقلال به زمین فرستاد و بازیکنان هم زحمت کشیدند تا بازی مهم دربی را به پیروزی برسند تا برای قهرمانی در بازی‌های باقی مانده امیدوار بمانیم. به هواداران پرسپولیس این پیروزی دلچسب در دربی را تبریک می‌گویم که از تیم‌شان حمایت کردند.

*بازی بزرگ، مربی بزرگ می‌خواهد

کارشناس فوتبال در مورد اینکه بازی بزرگ، مربی بزرگ می‌خواهد، عنوان کرد: ساپینتو با اینکه یک مربی اروپایی و حرفه‌ای است و توانسته بود استقلال را در هفته‌های اخیر دگرگون کند و تیمش را به صدر جدول برساند، اما در دربی نشان داد که مرد روزهای سخت نیست و پس از پایان بازی هم اخلاق را باخت. ساپینتو رفت و برگشت به سپاهان باخت و بازی‌هایش را به تیم‌های بالای جدول واگذار کرد تا استقلال شانس کمتری برای قهرمانی لیگ برتر داشته باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص تاکتیک‌های ساپینتو در دیدار دربی اضافه کرد: از دقیقه ۵۵ - ۶۰ ساپینتو تعویض‌های خوبی برای تغییر نتیجه داشت، اما یحیی گل‌محمدی بدل می‌زد تا مقابل نفراتی که استقلال وارد زمین می‌کند، پرسپولیس برتری خودش را حفظ کند. وقتی ساپینتو فوروارد به زمین آورد، گل‌محمدی هافبک دفاعی و دفاع به ترکیبش اضافه کرد تا از گل زده حراست کنند. از لحظه‌ای که یامگا از بازی بیرون رفت، استقلال موفقیتی در دفاع و حمله نداشت. اشتباه دیگر ساپینتو بعد از گل این بود که به ارسال توپ‌های بلند در محوطه جریمه روی آورد و تمام ضربات را دفاع پرسپولیس زد.

*پرسپولیس نباید توجهی به مسابقات سپاهان داشته باشد

فنونی‌زاده درباره عملکرد بی‌نظیر علیرضا بیرانوند تصریح کرد: بیرانوند با روحیه بازی کرد و اگر بازیکنان استقلال تا صبح هم روی دروازه پرسپولیس توپ می‌ریختند، نمی‌توانستند به او گل بزنند.

وی در مورد بازی‌های باقی مانده پرسپولیس در لیگ برتر تاکید کرد: بازیکنان همانطور که در دربی ظاهر شدند باید در ۳ بازی باقی مانده هم به مصاف حریفان‌شان بروند تا با پیروزی به قهرمانی در لیگ برتر برسند. حالا هم نباید توجهی به مسابقات سپاهان داشته باشند.

فنونی‌زاده با اشاره به اینکه تیم فوتبال سپاهان در نقش جهان اصفهان مقابل ملوان مساوی کرد، یادآور شد: در پایان هفته بیست و هفتم هم دیدید که سپاهان مثل دیدار با تراکتور، امتیاز از دست داد تا پرسپولیس با یک امتیاز بیشتر در صدر جدول لیگ برتر قرار بگیرد و بالطبع شانس بیشتری برای قهرمانی خواهد داشت. قبلاً هم گفته بودم که سپاهان امتیاز از دست می‌دهد و پرسپولیس شانس اول قهرمانی خواهد بود. فقط بازیکنان پرسپولیس باید در ۳ دیدار آینده خود با تمرکز بیشتر بازی‌های‌شان را با پیروزی تمام کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج