جاباما
۱۳۰۵۶۸۵
۲ نظر
۳۶۳۹
۲ نظر
۳۶۳۹
پ

تأثیر بزرگ مهاجم تعویضی پرسپولیس در بُرد دربی

کم نیستند کسانی که اعتقاد دارند مصدومیت و تعویض اجباری کوین یامگا سرنوشت دربی را تغییر داد.

خبرورزشی: برخورد مهدی عبدی با کوین یامگا در اواخر نیمه اول بازی باعث مصدومیت ستاره خارجی استقلال شد. این آسیب‌دیدگی باعث شد تا ریکاردو ساپینتو مجبور به انجام تعویض اجباری در ترکیب تیمش شود و صالح حردانی در دقیقه ۴۳ به جای بازیکن فرانسوی استقلال وارد زمین شد.

عجبا گلی هم که پرسپولیس زد با کمک جانشین کوین یامگا به ثمر رسید تا داغ ساپینتو تازه‌تر شود! عیسی آل کثیر دیگر تعویضی دربی، در دقیقه پنجم نیمه دوم روی پاس ترابی صاحب فرصت شد، با یک سر توپ دیدنی غلامی را از جریان بازی خارج کرد. او سپس ضربه‌اش روانه دروازه بود که حردانی به صورت ناخواسته برابر شوت مهاجم پرسپولیس قرار گرفت و همین برخورد توپ به بدن او کافی بود تا توپ کمانه کرده و پس از برخورد به تیرک، وارد دروازه شود.

تصاویر تلویزیونی از زاویه مناسب نشان داد که اگر توپ به حردانی برخورد نمی‌کرد، شوت آل کثیر در مسیر حرکت سیدحسین حسینی قرار داشت و شاید کاپیتان آبی‌ها می‌توانست آن را مهار کند. البته این نیز از بدبیاری‌های حردانی بود و اگر شوت مهاجم پرسپولیس پس از برخورد به تیرک، وارد دروازه نمی‌شد، یک سیو بزرگ به نام مدافع راست آبی‌ها ثبت می‌شد.

آری، مهدی عبدی مهاجم جوان پرسپولیس در دربی گل نزد اما ناخواسته باعث مصدومیت بهترین و مطمئن‌ترین بازیکن استقلال شد و او را از زمین خارج کرد. اتفاقی که سرنوشت دربی را تغییر داد. هر چند گل ارزشمند و سه امتیازی دربی را عیسی آل‌کثیر به ثمر رساند اما نمی‌توان بی‌تفاوت از کنار نقش ویژه و تأثیربزرگ مهدی عبدی گذشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      درحالی که خودیامگا روی عبدی تکل رفت وخطاکردچرا به عبدی تهمت میزنید که باعث آسیددیدن یامگاشده واقعا؟

    • ناشناس

      با سلام جناب گل محمدی سعی کن همیشه روی مهدی عبدی وعیسی الکثیر حساب ویژه داشته باش این مهرها را ازدست نده بهتراز خارجیها هستند که نمک مشناسند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج