۱۳۰۵۷۰۳
۴۴۵۷
۴۴۵۷
پ

برد پرسپولیس روی سکوها تضمین شد نه درون زمین!

حمایت پرشور هواداران پرسپولیس از تیمشان، نقشی تعیین‌کننده در رقم خوردن نتیجه دربی داشت.

خبرورزشی: جو ورزشگاه آزادی در دربی روز گذشته، جنس خاصی داشت. شاید باور نکنید اما دربی روز یکشنبه روی سکوهایی که علی الظاهر به طور مساوی بین هواداران دو تیم تقسیم شده بود، کاملا در قرق پرسپولیسی ها بود. هر کس که دیروز بازی را از نزدیک تماشا کرد و یا حتی در همان پخش زنده تلویزیونی به تحولات روی سکوها دقت کرد، به این نکته پی برد که هواداران پرسپولیس با شور و حالی مثال زدنی و منحصر به فرد به تشویق تیم خود می پرداختند. تا قبل از گل دقیقه ۵۰ آل کثیر، هواداران پرسپولیس کاملا از تیم خود حمایت می کردند و وقتی هم که گل به ثمر رسید، در ۴۰ دقیقه باقی مانده بازی، بدون لحظه ای درنگ و استراحت، پا به پای بازیکنانشان تلاش کردند تا بتوانند از این گل ارزشمند دفاع کنند. هر توپی که در آغوش بیرانوند قرار می گرفت یا هر تکلی که از سوی مدافعین قرمزپوش زده می شد، با واکنشی زایدالوصف از سوی هواداران پرسپولیس مواجه می شد و خود این مسئله، به شکل قابل توجهی روی روحیه شاگردان یحیی تاثیر مثبت گذاشت و باعث شد تا پرسپولیس بدون هیچ اشتباهی در دفاع، بازی را به پایان برساند و دربی را ببرد.

در سوی مقابل، این نقد را می توان به هواداران استقلال وارد دانست که دیروز هیچ حمایتی از تیمشان به عمل نیاوردند و این مورد به خوبی با مشاهده اتمسفر استادیوم قابل درک بود. استقلالی ها نه در نیمه اول که تیمشان تا حدودی دست بالاتر را داشت و نه در نیمه دوم که تیمشان احتیاج به روحیه برای حمله کردن داشت، هیچ تشویق موثر و پر هیجانی انجام ندادند و گویی که در سالن سینما نشسته اند، حتی یک بوق هم برای بازیکنانشان نزدند. استقلال حدود ۴۰ دقیقه برای جبران گل خورده فرصت داشت و شاید اگر هوادارانش، جو ورزشگاه را دو دستی تقدیم قرمزها نمی کردند، نتیجه نهایی بازی هم به شکل دیگری رقم می خورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج