۱۳۰۵۷۳۸
۳۴۷۹
۳۴۷۹
پ

پشت پرده تعریف و تمجید کاپیتان پرسپولیس از علی نعمتی

پرسپولیس در حالی توانست استقلال را در حساس ترین بازی فصل شکست دهد که بازوبند کاپیتانی این تیم را وحید امیری بر بازو بسته بود.

خبرورزشی: وحید امیری که دوشنبه شب مهمان حضوری برنامه فوتبال برتر بود در پاسخ به سئوال محمدحسین میثاقی در خصوص بهترین بازیکن دربی اسم علی نعمتی را آورد و گفت: " علی نعمتی بهترین بازی خود را ارائه داد و امیدوارم در ادامه لیگ هم همین جوری با قدرت بازی کند."

اما ماجرا چیست؟ چرا وحید امیری به جای آن که گلزن دربی را ستاره بازی با استقلال بداند از هم پُستی خود علی نعمتی اسم برد؟

وحید امیری همچنان در پرسپولیس می درخشد. وجود بازیکنی با قابلیت بازی در چندین پست، یک موهبت بزرگ برای همه مربیان است. این بازیکن‌ها علاوه بر انعطلاف پذیری لازم برای تغییر تاکتیک در حین بازی، برای روزهای سخت و دشوار مانند فرارسیدن محرومیت‌های و مصدومیت‌های غیرمترقبه یک سلاح پنهان هستند. شاید بازیکنانی وجود داشته باشند که بتوانند در اطراف پست تخصصی خود جا به جا شوند. مثلا یک مدافع چپ تخصصی گاها به عنوان وینگر و یا مدافع وسط هم به میدان می‌رود اما بازیکنی که بتواند مدافع راست و چپ، وینگر راست و چپ و مهاجم کاذب و هدف بازی کنند، یک آچار فرانسه به تمام معنی است.

پشت پرده تعریف و تمجید کاپیتان پرسپولیس از علی نعمتی

این بازیکنان نه تنها در حین تغییر پست، دچار سردرگمی و افت فنی نمی‌شوند بلکه معمولا تحسین مربیان خودی و کارشناسان را هم به دنبال دارند و نشان می‌دهند که نه تنها از نظر بدنی، بلکه از نظر ذهنی کاملا آماده بازی در پست‌های مختلف هستند. او که در اغلب مسابقات پرسپولیس در فصل جاری به عنوان دفاع چپ بازی کرده بود در دو بازی گذشته مقابل مس کرمان و استقلال جلوتر رفته و نقش متفاوتی ایفا کرد.

وحید امیری که در تیم ملی امیرقلعه نویی به عنوان هافبک و وینگر بازی می کند خودش دوست دارد در پرسپولیس نیز جلوتر باشد. بر همین اساس این بازیکن محجوب و مأخوذ به حیا از علی نعمتی در دفاع چپ تعریف و تمجید کرد تا شاید یحیی گل محمدی دیگر هوس نکند وحید امیری را در دفاع چپ بازی دهد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج