۱۳۰۵۸۰۰
۳۱۸۴
۳۱۸۴
پ

پرسپولیس در دربی منطقی بازی کرد

بازیکن سابق استقلال می‌گوید عملکرد ضعیف آبی‌پوشان نشان داد که ساپینتو بیش از حد به چند بازیکنش اتکا می‌کند.

ایسنا: فرزاد آشوبی در رابطه با داربی ۱۰۰ و پیروزی شاگردان گل‌محمدی مقابل استقلال اظهار کرد: پرسپولیس هفته‌هاست که با تمرکز بالایی بازی می‌کند و این تبدیل به برگ برنده مهمی برای تیم شده است. حواشی جایی در پرسپولیس ندارد و آرامش فدای تیم شده است.

پرسپولیس منطقی بازی کرد

او ادامه داد: چینش و مدل بازی پرسپولیس و تمام تصمیمات برای شروع بازی مبتنی بر واقعیت و یک نگرش قوی برای رسیدن به پیروزی بود. تک لحظه‌ها برای داربی تعیین کننده است. پرسپولیس می‌دانست به دنبال چیست و چه شرایطی را باید ایجاد کند. البته من دوست داشتم دو تیم هجومی بازی کنند اما به هر حال پرسپولیس منطقی بازی کرد.

این بازیکن سابق که در هر دو تیم پایتخت توپ زده است، گفت: بازی جذابی ندیدیم و سطح بازی می‌توانست بالاتر از این باشد. پرسپولیس نیمه اول تا حدودی تمایلی بیشتری برای در اختیار گرفتن کنترل بازی داشت. آن‌ها این‌کار را با سعید صادقی و مهدی ترابی می‌خواستند انجام دهند.

آشوبی اضافه کرد: بازی تماشاگر پسندی نبود و از آن طرف استقلال بیش از حد به مهدی قایدی اتکا کرد. یکی دو بازیکن مثل محبی هم در این دیدار ضعیف‌تر از بازی کرد. گل پرسپولیس در نیمه دوم با اشتباه مدافع استقلال و سیلوا رقم خورد. ایده خودم این است که وقتی به گل می‌رسید اینقدر نباید عقب بنشینید.

او با بیان اینکه «این روش منطقی نیست که عقب بروید تا تیم مقابل شما را تحت فشار قرار دهد،» بیان کرد: طبیعی است که تیمی که جلو می‌افتد، عقب می‌رود اما این عقب نشینی نباید به صورت مطلق باشد. زمانی که توپ را به دست می‌آورید باید با برنامه ضد حمله بزنید و حریف را وادار به احتیاط کنید.

اتکای بیش از حد استقلال به چند بازیکن خاص

هافبک سابق استقلال اضافه کرد: یامگا که بیرون رفت تیم ضعیف‌تر شد. استقلال به چند بازیکنش زیاد از حد اتکا کرده بود. وقتی قایدی و محبی نتوانستند خوب کار کنند تیم خلع سلاح شد. هافبک‌های پرسپولیس نیز در این دیدار خوب بازی کردند. بازی کردن وحید امیری کنار مهدی عبدی ایده جذاب و خوبی بود چون دوندگی امیری بسیار تاثیرگذار بود. بازی کردن با دو هافبک هم بسیار خوب بود.

او در رابطه با جدال قهرمانی گفت: پیش بینی سه هفته باقی مانده بسیار سخت است. پرسپولیس سه فینال پیش رو دارد و اگر بخواهد سپاهان را تحت فشار قراردهد باید ببرد. سرخپوشان با توجه به اختلاف یک امتیازی که وجود دارد، باید منتظر لغزش سپاهان باشند. دور از تصور نیست که سپاهان امتیاز از دست دهد. امید تا لحظه آخر باید حفظ شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج