۱۳۰۵۸۵۳
۱۹۱۸
۱۹۱۸
پ

شورش بازیکنان در بایرن: اینجا خوشحال نیستم!

بحرانی که بایرن مونیخ در آن گرفتار شده شرایطی به وجود آورده که برخی بازیکنان به صراحت از نارضایتی خود از حضور در این تیم صحبت کنند.

ورزش سه: بحرانی که بایرن مونیخ در آن گرفتار شده شرایطی به وجود آورده که برخی بازیکنان به صراحت از نارضایتی خود از حضور در این تیم صحبت کنند.

وقتی یک تیم وارد بحران می‌شود تنش‌های دائمی تبعات زیادی به دنبال خواهد داشت. بایرن مونیخ که چند روزی است با بحران دست و پنجه نرم می‌کند حالا شاهد اعتراض علنی دست کم یکی از بازیکنانش است که در گفتگویی رسانه‌ای از ناراضی بودن خود از حضور در بایرن صحبت کرده است.

شورش بازیکنان در بایرن: اینجا خوشحال نیستم!

رایان گراونبرخ، بازیکن جوان هلندی بایرن مونیخ، می‌گوید می‌خواهد هر هفته بازی کند و از شرایطی که در این تیم دارد اصلا راضی نیست. این صحبتهای او باعث شده شایعات درباره جدایی‌اش در تابستان و انتقالش به لیورپول بیش از پیش پررنگ شود.

گراونبرخ تابستان گذشته به بایرن پیوست ولی تا این لحظه در بوندس‌لیگا تنها در یک مسابقه از آغاز به میدان رفته است. او حتی به ندرت به عنوان بازیکن ذخیره به میدان فرستاده شده و کل دقایقی بازی کردن برای بایرن 364 دقیقه بوده هاست. این بازیکن 20ساله با مصاحبه جنجالی‌اش مدیران باشگاه را عصبانی کرده است.

گراونبرخ در گفتگو با یک رسانه هلندی گفت:" یک سال تمرین کردن و بازی در بالاترین سطح فوتبال باید زیبا و سازنده باشد هر چند این یک سال برای من بازی کردن نداشت و فقط تمرین کردن بود. این شرایط فصل آینده باید تغییر کند. من می‌خواهم هر هفته بازی کنم".

بازیکن جوان هلندی در ادامه گفت:" هنوز در این باره با مدیران باشگاه صحبت نکرده‌ام. باید صبر کنیم و ببینیم چه پیش می‌آید. ولی روشن است که نقش فعلی من در بایرن چیزی نیست که انتظارش را داشتم".

در هفته‌های گذشته شایعاتی درباره جدایی گراونبرخ از بایرن مطرح بود و از لیورپول به عنوان مقصد اصلی او نام برده می‌شد. این در حالی است که از آرسنال و منچستریونایتد هم به عنوان دیگر باشگاه‌های خواهان او یاد شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج