۱۳۰۶۱۵۰
۴۲۲۸
۴۲۲۸
پ

سرمربی تیم ملی زیر تیغ جراحی می‌رود!

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به زودی زانوی خود را زیر تیغ جراحان خواهد برد.

فوتبالی: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به زودی زانوی خود را زیر تیغ جراحان خواهد برد.

امیر قلعه نویی که در دوران بازیگری اش بارها از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شده بود و با شرایط آن زمان زانوی خود را مداوا می کرد، در دوران بازنشستگی چندین و چندبار زانویش را جراحی کرد.

این جراحی ها البته طوری بود که درد قلعه نویی، فقط چند ماه بهتر می شد و دوباره درد زانو سراغ می آمد. در نهایت مشخص شد که زانوی قلعه نویی استخوان ساز است و این استخوان ها طوری است که حتی راه رفتن برای او را هم مشکل می کند.

زانوی پای راست قلعه نویی که آرتروز شدید و استخوان اضافی دارد پیش از این توسط دکتر کیهانی متخصص ارتوپد مورد عمل قرار گرفته بود. به همین دلیل، او حداقل دو سال یک بار زانویش را عمل می کرد. سال گذشته دکترمسعود مختاری از جراحان مرکز پزشکی فیفا در ایران ایفمارک زانوی استخوان ساز او را عمل کرد. امسال خبر رسیده زانوی پای چپ قلعه نویی دچار مشکل شده و حالا قلعه نویی باید زانوی دیگری را به تیغ دکتر مختاری بسپارد. 

با توجه به در پیش بودن تورنمت کافا و فرصت کمی که تا خرداد ماه برای برگزاری آن باقی مانده است به نظر می‌رسد قلعه‌نویی پس از فیفا دی خرداد ماه و پایان تورنمنت کافا با توجه به فرصت ۳ ماهه‌ای که تا برگزاری اردوی بعدی تیم ملی در شهریور ماه باقی خواهد بود زانوی خود را تحت عمل جراحی قرار خواهد داد و گفته می‌شود کلیه کارهای درمانی سرمربی تیم ملی در ایفمارک و تحت نظر دکتر مسعود مختاری انجام خواهد شد.

قلعه‌نویی سال گذشته هم پس از پایان اردوی ترکیه با گل‌گهر سیرجان در تیر ماه زیر نظر دکتر مسعود مختاری جراحی روی زانویش انجام داده بود و حسابی هم راضی بود.

معمولا روند بهبودی این دست عمل‌ها یک ماهی طول می کشد و پس از آن با انجام مراحل فیزیوتراپی به شرایط عادی باز خواهد گشت. به این ترتیب احتمالا امیرقلعه نویی باید حالاحالاها سالی یک بار یکی از زانوهایش را عمل کند. 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج