جاباما
۱۳۰۶۱۷۹
۱۱۹۶
۱۱۹۶
پ

کامبک درخشان لیورپول مقابل وستهم

لیورپول امشب در هفته سی و سوم لیگ برتر در یک بازی خارج از خانه موفق شد وستهم را ۲-۱ شکست دهد.

ورزش سه: لیورپول امشب در هفته سی و سوم لیگ برتر در یک بازی خارج از خانه موفق شد وستهم را ۲-۱ شکست دهد.

شاگردان یورگن کلوپ که بعد از دو پیروزی پیاپی مقابل لیدز و ناتینگهام فارست امشب در هفته سی و سوم لیگ برتر به لندن رفتند تا با وستهم دیدار کنند موفق شدند با دو گل کودی خاکپو و جوئل ماتیپ و با دریافت گلی که لوکاس پاکتا به ثمر رساند حریف‌شان را ۲-۱ شکست دهند.

لیورپول در دقایق اولیه روی یک ضدحمله سریع صاحب موقعیت شد. پاس بلند خاکپو به صلاح رسید و شوت او را مدافع وستهم با پا دفع کرد اما خاکپو هم نتوانست توپ برگشتی را به گل تبدیل کند.

اما در دقیقه ۱۲ این وستهم بود که اولین حمله خود را به گل تبدیل کرد. پاکتا از سمت چپ حرکت کرده و بعد از چند حرکت ترکیبی با آنتونیو با یک ضربه دقیق آلیسون را مغلوب کرد تا وستهم در خانه از تیم کلوپ پیش بیفتد.

کامبک درخشان لیورپول مقابل وستهم
کامبک درخشان لیورپول مقابل وستهم
کامبک درخشان لیورپول مقابل وستهم

بلافاصله بعد از این گل لیورپول که حرکت به سمت دروازه وستهم را شروع کرده بود توپ را در سمت چپ به رابرتسون رساند. او که متوجه جلو کشیدن فابیانسکی، دروازه‌بان وستهم، شده بود سعی کرد از فاصله 40 متری توپ را وارد دروازه حریف کند اما فابیانسکی به موقع برگشت و توپ را در دهانه دروازه تصاحب کرد.

لیورپول مزد حملاتش را گرفت و در دقیقه 18 به گل رسید. خاکپو پاس آرنولد را دریافت کرده و با پیدا کردن یک روزنه شوتی به سمت دروازه شلیک کرد که دور از دستهای فابیانسکی وارد گوشه پایین دروازه تیم لندنی شد تا بازی به تساوی کشیده شود.

کامبک درخشان لیورپول مقابل وستهم
کامبک درخشان لیورپول مقابل وستهم
کامبک درخشان لیورپول مقابل وستهم

بازی در دقایق بعدی کمی از تب و تاب افتاد ولی در دقیقه 39 لیورپول با یک حرکت سریع تیمی خط دفاعی وستهم را به هم ریخت و صلاح توپ را به دهانه دروازه ارسال کرد. هندرسون با یک دخالت سریع توپ را به ژوتا رساند اما ضربه این مهاجم لیورپول با فاصله کم از کنار دروازه بیرون رفت.

چند دقیقه بعد وستهم صاحب موقعیتی ایده‌آل شد. بن‌رحما توپ را از بوون گرفت و وارد محوطه جریمه شد. ارسال او به دهانه دروازه از آلیسون و فن‌دایک گذشت ولی توپ از آنتونیو هم عبور کرد تا یک موقعیت عالی برای میزبان از دست برود. نیمه اول در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید و دو تیم به رختکن رفتند.

وستهم در اوایل نیمه دوم توپ را به تور دروازه لیورپول چسباند ولی این گل مردود بود. تیم میزبان روی یک ضدحمله توپ را توسط پاکتا به بوون رساند و پرچم کمک‌داور در این لحظه همچنان پایین بود. او با عبور از فن‌دایک توپ را وارد دروازه کرد ولی درحالیکه وستهمی‌ها شادی می‌کردند تصاویر نشان داد این وینگر انگلیسی حدود نیم متر در آفساید قرار داشته و گل او به درستی مردود شد.

در دقیقه 66 کرنر رابرتسون خط دفاعی وستهم را کاملا به هم ریخت و ضربه سر فن‌دایک جلوی پای ماتیپ افتاد. ضربه والی او به سینه فابیانسکی برخورد کرد و تلاش دیاز برای استفاده از توپ برگشتی هم ثمری جز یک کرنر برای لیورپول نداشت.

یک دقیقه بعد اما ماتیپ به گل رسید. لیورپولی‌ها همان کرنر را ارسال کردند. ماتیپ بلندتر از بن‌رحما به هوا بلند شد و با ضربه سری پرقدرت توپ را به گوشه بالای دروازه وستهم چسباند درحالیکه هیچ کاری از فابیانسکی ساخته نبود. این کرنر توسط رابرتسون ارسال شده بود.

کامبک درخشان لیورپول مقابل وستهم
کامبک درخشان لیورپول مقابل وستهم
کامبک درخشان لیورپول مقابل وستهم

چهار دقیقه مانده به پایان وقتهای قانونی وستهم صاحب موقعیت عالی دیگری شد تا برای دومین بار بازی را به تساوی بکشاند. بعد از خطای تیاگو روی رایس، وستهم صاحب یک ضربه ایستگاهی شد. پاکتا توپ را در سمت چپ به بوون رساند و او به شیوه‌ای مشابه گل مردودش با دریبل‌زنی وارد محوطه جریمه شد و با شوتی کم‌ارتفاع شانس خود را امتحان کرد ولی آلیسون این بار موفق ظاهر شد تا برتری تیمش حفظ شود.

بازی در نهایت با پیروزی 2-1 لیورپول به پایان رسید تا شاگردان کلوپ سومین پیروزی پیاپی خود در لیگ برتر را به دست بیاورند. لیورپول با این پیروزی 53 امتیازی شد. قرمزها درحالیکه یک بازی کمتر از استون‌ویلا دارند اختلاف‌شان با این تیم یک امتیاز است و شانس زیادی برای صعود به رتبه پنجم دارند. لیورپول کم کم به کسب سهمیه نزدیک می‌شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج