۱۳۰۶۵۲۹
۵۲۳۴
۵۲۳۴
پ

طعنه عجیب یک استقلالی به اقدام جنجالی قلیچ

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال از ریکاردو ساپینتو و شاگردانش خواست بعد از شکست در دربی همه چیز را رها نکنند و دنبال قهرمانی در جام حذفی باشند.

تسنیم: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال از ریکاردو ساپینتو و شاگردانش خواست بعد از شکست در دربی همه چیز را رها نکنند و دنبال قهرمانی در جام حذفی باشند.

شاهین بیانی درباره شرایط تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل پارس جنوبی جم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال، اظهار داشت: طبیعی است پس از دربی شانس قهرمانی‌مان نسبت به پرسپولیس و سپاهان کمتر شد. امیدوارم سرمربی استقلال بازیکنان را به لحاظ روحی و روانی آماده کرده باشد. شانس قهرمانی استقلال در جام حذفی بیشتر از لیگ است. گرفتن یک جام می‌تواند هواداران را شاد کند و حالا که تا این مرحله رسیده‌ایم باید از آن استفاده کنیم.

وی در مورد حضور وحید قلیچ پیشکسوت پرسپولیس در تمرین روز گذشته استقلال تصریح کرد: دوست ندارم درباره این مسائل صحبت کنم. اینها به بحث شبکه‌های مجازی و گرفتن فالوور برمی‌گردد. بهتر است استقلال از مسائل حاشیه‌ای دور باشد. این موضوعات نه به درد هوادار می‌خورد و نه آنها را خوشحال می‌کند. استقلال آنقدر پیشکسوت دارد که از تیم‌شان حمایت کنند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد اینکه قلیچ عنوان کرده است حق استقلال را به دلیل نگرفتن پنالتی خورده‌اند، گفت: قبل از دربی گفتم بازیکنان باید در طول بازی تمرکز کنند. در نیمه دوم، توپی که ۵۰ درصد شانس موقعیت بود، تبدیل به گل شد. در دربی هر دو تیم شانس گلزنی خاصی نداشتند و فکر نمی‌کنم حتی یک موقعیت گل هم ایجاد شده باشد. الان وقت این نیست که درباره دربی و اتفاقات آن صحبت کنیم. بازیکنان استقلال باید به فکر جام حذفی و لیگ باشند. در مورد پنالتی برخی کارشناسان گفتند پنالتی نبود و برخی‌ها گفتند بود. ما مدام صحبت کنیم که چرا پنالتی استقلال را نگرفتند، آیا تغییری در نتیجه بازی ایجاد می‌شود؟ پرداختن بیش از حد به این مسائل هوادار را ناراحت می‌کند. استقلال باید با قدرت در جام حذفی و حتی لیگ ظاهر شود. مطمئنم قهرمان لیگ در هفته پایانی مشخص می‌شود.

بیانی در پایان گفت: برخی‌ها برای فضای مجازی فعالیت می‌کنند. آیا رفتن پیشکسوت پرسپولیس به تمرین استقلال کمک می‌کند تا این تیم بهتر بازی کند؟ از بازیکنان استقلال می‌خواهم شکست در دربی باعث نشود همه چیز را رها کنند. استقلال شانس اول قهرمانی در جام حذفی است و هنوز لیگ هم به پایان نرسیده است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج