۱۳۰۶۹۲۶
۴۴۵۴
۴۴۵۴
پ

خداحافظی پرسپولیس با ۲ ستاره نامدار و قدیمی

۲ کاپیتان در اکثر بازی‌های این فصل نیمکت‌نشین بودند و معمولا به عنوان بازیکن جانشین به میدان می‌آمدند.

همشهری آنلاین: امید عالیشاه و کمال کامیابی نیا دو کاپیتان اول و دوم پرسپولیس که جزو قدیمی‌ترین بازیکنان حال حاضر پرسپولیس به حساب می‌آیند، در این فصل خیلی کم مورد استفاده قرار گرفتند و بیشتر اوقات نیمکت نشین بودند. این دو بازیکن که قهرمانی‌های زیادی به همراه پرسپولیس کسب کردند، در نیم فصل اول و در مقطعی به عنوان بازیکن فیکس بازی می‌کردند ولی در نیم فصل و به خصوص هفته‌های اخیر خیلی کم مورد استفاده قرار گرفتند.

امید و کمال در حالی در بازی‌های پرسپولیس در سال جدید کلا نیمکت نشین بودند که نفراتی مثل صادقی ،سرلک ، رفیعی ، امیری ، ترابی ، عمری و آل کثیر عملکرد بسیار خوبی داشتند و همین موضوع باعث شد تا فرصت زیادی به کاپیتان‌های پرسپولیس نرسد. بعضی‌ها فکر می‌کردند به دلیل حساسیت بالای دربی، گل‌محمدی شاید بخواهد از دو کاپیتان اصلی و باتجربه خود در این بازی استفاده کند ولی وقتی که ترکیب پرسپولیس برای دربی اعلام شد، مشخص شد کامیابی‌نیا و عالیشاه جایی در ترکیب اصلی تیمشان ندارند.

این دو بازیکن در اکثر بازی‌های این فصل نیمکت‌نشین بودند و معمولا به عنوان بازیکن جانشین به میدان می‌آمدند. به نظر می‌رسد گل‌محمدی این دو بازیکن را از مدار ذهنی خود خارج کرده و امید و کمال جایی در برنامه‌های تاکتیکی پرسپولیس ندارند. قرارداد عالیشاه با پرسپولیس در پایان فصل تمام می‌شود ولی کامیابی نیا یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد. با این شرایط مشخص نیست اوضاع برای این دو بازیکن در فصل آینده به چه شکلی پیش خواهد رفت و کاپیتان‌های اول و دوم قرمزها سال آینده هم در این تیم خواهند ماند یا راهی تیم دیگری خواهند شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج