جاباما
۱۳۰۶۹۳۰
۳۵۴۹
۳۵۴۹
پ

انتقام استراماچونی از استقلال تا آخرین لحظه!

طبق ادعای سرپرست باشگاه استقلال، وکیل سرمربی ایتالیایی به خاطر تاخیر دو روزه در پرداخت طلب استراماچونی از استقلال غرامت گرفته است!

همشهری‌آنلاین: با وجود پرداخت بدهی استقلال به استراماچونی توسط بانک شهر و مختومه شدن پرونده این سرمربی با آبی های تهران در فیفا، همچنان نکاتی از این پروسه طاقت فرسا و ناراحت کننده برای مدیران و هواداران استقلال وجود دارد.

نکاتی که یکی از آنها توسط حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، امروز فاش شد و آن، دریافت جریمه دیرکرد دو روزه توسط وکیل استراماچونی از باشگاه استقلال بود. تاخیری که به واسطه تعطیلی در کشور قطر بود و اشکالی متوجه باشگاه استقلال نبود اما همین دیرکرد دو روزه هم دستاویزی شد تا وکیل استراماچونی، مبلغ ۲۴۰۰ یورو - در حدود ۱۵۰ میلیون تومان - دیگر از باشگاه استقلال بگیرد.

موضوعی که کریمی در پست اینستاگرامی امروزش در مورد آن نوشت: «هواداران عزیز در جریان باشند با وجود پرداخت نزدیک به یک میلیون و ۶۰۰ هزار یورو بابت بدهی استراماچونی، به خاطر ۲ روز تعطیلی کشور قطر به دلیل عید فطر، انتقال پول استراماچونی با تأخیر همراه بود. وکیل ایشان اعلام کرد که چون پول را دیر پرداخت کردید باید ۲۴۰۰ هزار یورو بابت این دو روز پرداخت کنید! مربی‌ای که کمتر از یک نیم فصل سرمربی استقلال بود کل مطالبات ۲ فصل به اضافه دو روز تأخیر را هم گرفت! ضمن اینکه اگر بدهی استراماچونی پرداخت نمی‌شد، باید روزانه بالای ۱۰۰ میلیون تومان خسارت می‌ دادیم ولی خوشبختانه جلوی این اتفاق گرفته شد.»

موضوعی که احتمال بار دیگر از محبوبیت این سرمربی نزد هواداران استقلال به خاطر برخوردهای او با باشگاه به خصوص در مقطع اخیر می‌کاهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج