۱۳۰۶۹۹۸
۱۸۴۶
۱۸۴۶
پ

دلداری و تعویض، دو چهره متفاوت از ساپینتو

در مصاف پارس جنوبی – استقلال محمد محبی می توانست یکی از ستاره‌های تیم میهمان باشد اما اینطور نشد و در بین دو نیمه تعویض شد!

ورزش سه: در جدال پارس جنوبی – استقلال، محمد محبی می توانست در همان دقایق ابتدایی بازی دروازه تیم تیم میزبان را باز و بازی را برای آبی‌ها آسان کند، اما بر خلاف دیدار با هوادار پنالتی اش را به آسمان زد. بعد از این اتفاق علاوه بر بازیکنان استقلال ریکاردو ساپینتو هم به محمد محبی دلداری داد. در صحنه ای که همه بازیکنان استقلال به کنار زمین آمدند تا به توصیه‌های تاکتیکی سرمربی تیم استقلال گوش کنند، ریکاردو ساپینتو همه را رها و چند ثانیه ای با محمد محبی صحبت کرد تا او را به بازی برگرداند و با تصور از دست دادن پنالتی به بازی ادامه ندهد. به نظر محمد محبی از این اتفاق (از دست دادن پنالتی) ناراضی بود و نتوانست در ادامه بازی آن نمایش همیشگی را داشته باشد. این نمایش برای ریکاردو ساپینتو راضی کننده نبود و در نهایت تصمیم گرفت بین دو نیمه یکی از ستاره‌های تیمش را تعویض کند. رضا میرزایی به جای محمد محبی به زمین آمد و در نیمه دوم پایه گذار حملات متعددی برای تیمش از جناح راست شد و حتی در یک صحنه می‌توانست دروازه تیم پارس را باز کند که در یک موقعیت عالی توپش را به بیرون زد.

دلداری و تعویض، دو چهره متفاوت از ساپینتو

دو چهره متفاوت از ریکاردو ساپینتو در استادیوم تختی جم او نشان داد به همان اندازه که مهربان است و از اشتباهات فردی بازیکن به آسانی می‌گذرد و حتی به آن اشاره نمی‌کند، به همان اندازه مقتدر است و در صورتی که نمایش بازیکن در زمین راضی کننده نباشد، حتی در بین دو نیمه دست به تعویض او می زند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج