جاباما
۱۳۰۷۰۴۴
۲۳۴۱
۲۳۴۱
پ

لاکچری‌بازی‌های فوتبالیست‌های ایرانی

معمولا فوتبالیست‌ها دوست دارند زندگی لاکچری داشته باشند و از وسایل گران‌قیمت استفاده کنند.

خبرآنلاین: دربی بزرگ پایتخت هفته گذشته با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید. این دیدار مثل همه بازی‌های گذشته دو تیم حواشی مختلف فوتبالی داشت که به دفعات به آن‌ها پرداخته شد. با این حال یکی از حواشی جالب این بازی انتشار عکسی از ساعت گران‌قیمت یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس بود. آن‌طور که گفته شد، ساعت رولکسی که در دست یحیی بود چیزی حدود ۸۰۰میلیون قیمت دارد که البته با توجه به قراردادهای میلیاردی او در سال‌های اخیر و همچنین فعالیت‌های اقتصادی یحیی کنار فوتبال، مبلغ زیادی برای او به حساب نمی‌آید.

اکثر فوتبالیست‌ها از اقشار ضعیف جامعه رشد می‌کنند و وقتی که به سطوح بالا می‌رسند و درآمد خوبی پیدا می‌کنند، دوست دارند زندگی متمول و لاکچری را هم تجربه کنند. این موضوع در همه دنیا وجود دارد و فقط مخصوص فوتبال ایران نیست. هرچند خریدن یک ساعت چند صد میلیونی برای مردم عادی جامعه خیلی عجیب به نظر می‌آید، ولی در بین فوتبالیست‌ها و کلا افراد خاص و مشهور جامعه خیلی چیز عجیب و غریبی نیست. هرچند همین حالا هم فوتبالیست‌هایی هستند که زندگی ساده و نرمالی دارند، ولی اکثر بازیکنانی که در پرسپولیس و استقلال بازی می‌کنند و یا لژیونر می‌شوند دوست دارند زندگی لاکچری داشته باشند و معمولا هم برای چیزهایی که دوست دارند پول زیادی خرج می‌کنند. به بهانه انتشار عکس ساعت گران‌قیمت گل‌محمدی می‌خواهیم در این گزارش به چند مورد از لاکچری‌بازی‌های ستاره‌های فوتبال بپردازیم که در نوع خودش جالب است.

ماشین های لوکس در پارکینگ، تردد با ماشین‌های معمولی!

قبلا اکثر فوتبالیست‌ها به دنبال ماشین‌های لاکچری بودند و به‌نوعی با ماشین‌های خود پز می‌دادند. با این حال الان ماشین خیلی روی بورس نیست و وسایل جانبی در کنار متراژ و لوکیشن خانه به شدت روی بورس قرار دارد. ذکر این نکته هم ضروری است که اکثر بازیکنان مطرح حال حاضر ایران که در تهران سکونت دارند، به دلیل شرایط اقتصادی موجود کمتر ماشین‌های لوکس خود را از خانه بیرون می‌آورند و بیشتر با ماشین‌های معمولی تردد دارند. البته خیلی از فوتبالیست‌های حال حاضر ترجیح می‌دهند به جای خرید ماشین‌های چند میلیاردی، این پول را در ملک سرمایه‌گذاری کنند و یا در کشورهایی مثل امارات و ترکیه خانه بخرند.

ساعت میلیاردی الماس‌نشان

یکی از گران‌ترین و لاکچری‌ترین برندهای ساعت رولکس است که بین فوتبالیست‌ها طرفداران زیادی دارد. یکی از ستاره‌های فوتبال ایران که در تیم ملی هم حضور دارد و در جام جهانی هم بازی کرده چند وقت قبل یکی از مدل‌های این برند را به مبلغ یک میلیارد تومان خریداری کرد. این ساعت که در آن الماس هم به کار برده شده، بسیار لاکچری است ونمی شود آن را دست هر کسی مشاهده کرد.

هزینه چند هزار دلاری برای یک شب!

چند ستاره تیم ملی که اوضاع مالی بسیار خوبی هم دارند، برای این‌که بگویند ما لاکچری‌تر هستیم، رقابت شدیدی دارند. مثلا یکی از بازیکنان تیم ملی در تابستان گذشته برای یک روز تفریح در دربی و البته اجاره کشتی‌های تفریخی به همراه غذا و دی‌جی چند هزار دلار هزینه کرده است. البته این موضوع یکی از تفریحات مورد علاقه فوتبالیست‌ها به حساب می‌آید و معمولا در تعطیلات تابستانی در کشتی‌های تفریحی حسابی خوشگذرانی می‌کنند.

پنت‌هاوس در زعفرانیه و خانه ویلایی در فرشته!

داشتن خانه‌ای با متراژ بالا و البته لوکیشنی خوب در شمال شهر تهران جزو جدانشدنی زندگی لاکچری فوتبالیست‌ها محسوب می‌شود. یکی از ستاره‌های تیم ملی چند سال قبل یک پنت‌هاوس در یکی از برج‌های لوکس منطقه زعفرانیه خریداری کرد که در آن سال برای خرید آن خانه ۵۰میلیارد پول پرداخت کرد. با قیمت روز آن خانه در حال حاضر چندصد میلیارد ارزش دارد و آقای فوتبالیست بعد از این معامله حسابی هم افزایش سرمایه داشته است. همچنین یکی دیگر از فوتبالیست‌های مطرح فوتبال ایران در فرشته خانه‌ای ویلایی با متراژ بالای ۱۰۰۰ متر دارد که مشخص نیست در حال حاضر قیمت آن خانه چقدر است.

کفش‌های چندصد میلیونی!

یکی دیگر از مواردی که فوتبالیست‌ها خیلی به آن اهمییت می‌دهند، لباس است. بعضا شاهد پوشیدن لباس‌های عجیب و غریب و البته بسیار گران‌قیمت از سوی بعضی از بازیکنان بودیم و هستیم. فوتبالیست‌ها معمولا خیلی برای لباس پول می‌دهند و مثلا مواردی داشتیم که طرف برای خرید یک جفت کفش چیزی بیشتر از صد یا دویست میلیون تومان هزینه کرده که در نوع خودش عجیب است.

گوشی‌بازها

داشتن گوشی آیفون دیگر لاکچری به حساب نمی‌آید. با این حال فوتبالیست‌ها برای اینکه بگویند لاکچری هستند بلافاصله بعد از آمدن آخرین مدل از گوشی‌های اپل آن را خریداری می‌کنند تا یک تفاوتی با بقیه داشته باشند. البته بعضی از فوتبالیست‌ها دیگر داشتن آیفون راضی‌شان نمی‌کند و چند صد میلیون پول گوشی‌های ورتو را می‌دهند که معمولا روکش طلا دارند و یا الماس‌نشان هستند. گفتنی است مثلا یکی از بازیکنان سرشناس تیم ملی سال قبل چیزی حدود ۱۰۰۰ یورو برای خریدن یک قاب موبایل هزینه کرده که روکش طلا دارد و بسیار لاکچری به حساب می‌آید.

پز دادن با لباس‌های گران‌قیمت!

یکی از بازیکنان بسیار سرشناس فوتبال ایران که سابقه بازی در تیم ملی و حضور در جام جهانی را هم دارد، عادت به خریدن لباس‌های گران‌قیمت دارد و پول زیادی را برای خرید لباس هزینه می‌کند. کاری به پولی که برای خرید لباس و یا وسایل مختلف پرداخت می‌کرد نداریم ولی این بازیکن یک اخلاق نادرست داشت؛ این فوتبالیست مطرح به محض خرید یک وسیله لاکچری و یا یک لباس گران‌قیمت، پزش را به سایر همبازیانش می‌داد و به نوعی فخر می‌فروخت که چند بار هم با اعتراض شدید بزرگترهای تیم مواجه شد.

خرید خانه در یکی از گران‌ترین برج‌های دبی

یکی از مکان‌های تفریخی فوتبالیست‌های ایرانی دبی است. بازیکنان ایرانی به دلیل نزدیکی دبی با تهران و البته تفریحات زیاد این شهر گران‌قیمت، زیاد به این شهر سفر می‌کنند. با این حال اخیرا شنیدیم یکی از ستاره‌های فوتبال ایران با پولی که از فوتبال به‌دست آورده در یکی از معروف‌ترین برج‌های دبی یک واحد آپارتمان خریداری کرده تا هر وقت برای استراحت راهی دبی شد، در منزل شخصی خودش سکونت داشته باشد و به هتل نرود. البته که خرید خانه در دربی سرمایه‌گذاری هم محسوب می‌شود و این بازیکن سرشناس پولش را جای خوبی سرمایه‌گذاری کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج