۱۳۰۷۲۹۱
۴۴۲۵
۴۴۲۵
پ

جنجالی‌ترین گل سال فوتبال جهانی شد!

فوق ستاره فوتبال شب گذشته در لیگ برتر باشگاهای فرانسه(لوشامپیونه) یکی از عجیب‌ترین گل‌های زندگی فوتبالی‌اش را به ثمر رساند.

همشهری‌آنلاین: پاری سن ژرمن در هفته سی و سوم لیگ یک فرانسه از دقایقی پیش در خانه‌اش پارک دو پرنس به مصاف لوریان رفت و با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد اما گلی که امباپه به ثمر رساند جنجالی شد. درحالی‌که توپ برای شروع مجدد روی زمین کاشته شده بود، پاریسی‌ها از تعلل بازیکنان لوریان استفاده کردند و خیلی سریع توپ را به گردش درآوردند و همین توپ وارد دروازه آنها شد. بازیکنان و نیمکت لوریان به شدت به داور معترض بوده و معتقد بودند این گل باید مردود شود.

حتی داور مسابقه هم از حرکتی که بازیکنان پی‌اس‌جی انجام داده بودند شوکه شده بود و به نظر می‌رسید توضیح دادن ماجرا برای بازیکنان لوریان برایش دشوار است.

برخی ممکن است به امباپه برای فرصت‌طلبی‌اش تبریک بگویند و برخی دیگر ممکن است او را متقلب بدانند. اما او در واقع از یک گاف بزرگ بازیکنان لوریان به نفع تیمش استفاده کرد. ماجرا از آنجا شروع شد که یک بازیکن لوریان روی پای امباپه تکل رفت و درحالی‌که همه منتظر بودند این صحنه توسط VAR بررسی شود تا پنالتی بودن یا نبودن صحنه مشخص بشود ناگهان استادیوم پارک دو پرنس منفجر شد و امباپه را دیدیم که در حال شادی کردن است. او با یک فرصت‌طلبی گل تساوی تیمش را زده بود.

جنجالی‌ترین گل سال فوتبال جهانی شد!

جنجالی‌ترین گل سال فوتبال جهانی شد!

جالب اینجاست که کسی صحنه حرکت امباپه را ندیده است، چرا که پخش تلویزیونی در این ثانیه‌ها مشغول پخش مجدد حرکت آهسته صحنه مشکوک به پنالتی بود. با بازگشت دوربین به استادیوم امباپه در حال لبخند زدن و جشن گل دیده شد.

جنجالی‌ترین گل سال فوتبال جهانی شد!

جنجالی‌ترین گل سال فوتبال جهانی شد!

اما اعلام شد که دروازه‌بان لوریان، ایوون مووگو، توپ را به زمین می‌گذارد و منتظر تصمیم کمک‌داور ویدیویی می‌شود اما امباپه با فرصت‌طلبی از این اشتباه استفاده کرده و با یک توپ‌ربایی سریع به راحتی توپ را وارد دروازه می‌کند.

با وجود خشم بازیکنان لوریان و حتی شگفت‌زدگی مشخص در صورت داور مسابقه در نهایت او اعلام کرد هیچ خطای قانونی‌ای انجام نشده و گل مردود نخواهد شد.

جنجالی‌ترین گل سال فوتبال جهانی شد!

البته لوریان در نهایت این بازی را با نتیجه 3 بر یک برد تا پاری سن ژرمن شکست سنگینی را متحمل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج