۱۳۰۷۳۶۹
۱۹۰۷
۱۹۰۷
پ

طاهری: دوست داریم در حذفی از پرسپولیس انتقام بگیریم

سرپرست استقلال نسبت به هم‌زمان نبودن ۳ هفته پایانی لیگ برتر معترض است.

ایسنا: بیژن طاهری، سرپرست استقلال در خصوص قرعه این تیم و تقابل با نساجی مازندران در جام حذفی اظهار کرد: هر تیمی که در این مرحله حضور دارند قطعا با شایستگی به جمع چهار تیم نهایی راه یافته است. نساجی تیم ریشه‌دار و با سابقه‌ای است و بازی سختی را مقابل این تیم در حذفی در پیش خواهیم داشت.

وی در خصوص اینکه استقلال تمایل داشت در این مرحله با پرسپولیس بازی کند ادامه داد: این طبیعی است که برای جبران مافات شکست لیگ مقابل پرسپولیس دوست داشته باشیم با این تیم بازی کنیم. امیدوارم که هر دو تیم در بازی‌هایشان پیروز شوند تا یک داربی جذاب را شاهد باشیم.

سرپرست استقلال درباره اینکه آبی‌ها به همزمان نبودن سه هفته پایانی لیگ برتر اعتراض دارند بیان کرد: ما نسبت به این موضوع اعتراض داریم و معتقدیم که سه هفته باید هم‌زمان برگزار شود. چه کسی فکر می کرد ملوان جلوی سپاهان به تساوی برسد؟ این جذابیت فوتبال است. سازمان لیگ باید هرچه زودتر این سه هفته را هم‌زمان کند زیرا به طور مثال دیدار ما مقابل نفت برای این تیم برای رهایی از سقوط خیلی مهم است و باید سایر تیم‌های پایین جدول هم در یک روز به میدان بروند.

طاهری در خصوص برگزاری دیدار پرسپولیس مقابل پیکان در ورزشگاه دستگردی خاطرنشان کرد: عدالت می گوید که این بازی در دستگردی برگزار شود چون ما هم مقابل این تیم در همین ورزشگاه به میدان رفتیم. حتی بازی پرسپولیس برابر هوادار در جام حذفی هم باید در دستگردی باشد.

وی در خصوص اینکه طلب استراماچونی هم پرداخت شد گفت: از مسئولان استقلال و حجت کریمی تشکر می‌کنم که این بدهی را پرداخت کردند. همین که شامل جریمه بعدی نشدیم جای شکرش باقی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج