۱۳۰۶۸۵۷
۶۹۴۷
۶۹۴۷
پ

کری نامحسوس روزبه چشمی برای پرسپولیس

هافبک تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه همه دیدند که داوری‌ها برای استقلال چطور بوده، گفت که جدول لیگ برتر تغییر خواهد کرد.

خبرورزشی: هافبک تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه همه دیدند که داوری‌ها برای استقلال چطور بوده، گفت که جدول لیگ برتر تغییر خواهد کرد.

روزبه چشمی پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل پارس جنوبی جم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: به هواداران تبریک گفته و به بازیکنان‌مان خسته نباشید می‌گویم. پس از نتیجه‌ای که در دربی گرفتیم تحت فشار بودیم. پارس جنوبی واقعاً خوب بازی کرد. طبیعی بود وقتی موقعیت‌ها را از دست می‌دادیم، به مشکل بخوریم. پارس جنوبی جنگید ولی بازیکنان ما دنبال پیروزی بودند.

وی در مورد تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال تصریح کرد: مدیریت عوض شد و ظاهراً تا پایان فصل ماندگار هستند. امیدوارم از این هفته تحولاتی که در باشگاه انجام شد در تیم هم انجام شود. هنوز وضعیت تیم تغییر نکرده و امیدواریم مشکلات حل شود.

هافبک استقلال در خصوص اینکه منصور قنبرزاده، سرپرست سازمان لیگ از همزمانی سه بازی پایانی لیگ خبر داده بود ولی دو هفته پایانی همزمان برگزار می‌شود، گفت: مسئولان تصمیم‌گیری کرده‌اند. همه در طول هفته اتفاقات دربی را دیدند. یکسری داوران در کلاس‌های آموزشی اعلام کردند چنین صحنه‌هایی (اشاره به عدم گرفتن پنالتی برای استقلال) پنالتی است ولی بعد از دربی مصاحبه کردند و گفتند پنالتی نیست. شرایط مشخص است که به کدام تیم ظلم شده است. بهتر است با یکسری مصاحبه‌ها جو را تغییر ندهند. همه واضح دیدند که شرایط چطور بوده است. امسال با خیلی از مشکلات مبارزه کردیم و امیدوارم تغییر و تحولات خوبی صورت بگیرد.

چشمی در رابطه با روحیه بازیکنان استقلال پس از شکست در دربی یادآور شد: طبیعی بود که روی بازیکنان به لحاظ ذهنی فشار بوده باشد. پس از دربی گفتم در سه بازی پایانی لیگ و جام حذفی با تمام توان می‌جنگیم. همانطور که ۸ امتیاز در طول فصل از بالای جدول عقب بودیم و برگشتیم، امید داریم و مطمئناً نتایج طوری رقم می‌خورد که تغییراتی در جدول ایجاد شود.

وی درباره هیجانی بودن رفتارهای ساپینتو کنار خط گفت: همانطور که ما بازیکنان داخل زمین برای گل زدن هیجان داریم ساپینتو نیز مثل بازیکن نگاه می‌کند و همانقدر که ما زیر فشار هستیم او نیز تحت فشار است. شاید برخی مواقع بیشتر از بازیکنان خوشحالی کند و کاراکتر خاصی روی این مسائل دارد که ستودنی است. موقعی که ۸ امتیاز عقب بودیم اولین نفری گفت که برمی‌گردیم ساپینتو بود و گفت کارتان را انجام دهید. الان هم همین است و تلاش می‌کنیم به جدول برگردیم.

هافبک استقلال در مورد اشتباهات داوری علیه آبی‌پوشان در این فصل تصریح کرد: مفصل درباره داوری صحبت کردیم و باشگاه به طور کامل مسائلی که به ضررمان بوده است را، پوشش داده است.

چشمی در پایان گفت: هواداران‌ از شب گذشته سنگ تمام گذاشتند و حمایت‌مان کردند و دست تک تک‌شان را می‌بوسم.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج