۱۳۰۷۶۳۴
۳ نظر
۲۹۲۰
۳ نظر
۲۹۲۰
پ

واکنش مهدی‌پور به حاشیه‌ بیرانوند و دربی حذفی

هافبک استقلال در واکنش به حواشی داربی ۱۰۰ و حرکت علیرضا بیرانوند در برابر هواداران استقلال گفت: به هر حال یک‌سری رفتارها را دوست ندارم. شاید علیرضا بیرانوند دوست داشته باشد چنین حواشی‌ای به وجود بیاورد.

ایسنا: مهدی مهدی‌پور، هافبک استقلال درباره این که این تیم شانس قهرمانی دارد یا خیر؟ اظهار کرد: اصلا این‌جور نیست که شانس قهرمانی نداشته باشیم. امیدواریم سه بازی باقی‌مانده خودمان را با برد پشت سر بگذاریم و دو رقیب دیگر هم در بازی‌های باقی‌مانده امتیاز از دست بدهند. بنابراین اصلا این‌طور نیست که قهرمانی برای ما تمام شده باشد و هنوز امیدواریم. باخت در داربی خوب نبود اما با صحبت‌هایی که انجام شد و تمرینات خوب، بازی حذفی را بردیم و حالا روی مسابقات بعدی تمرکز و آمادگی کافی داریم. خدا رو شکر بازی پارس جم در حذفی را بردیم و روحیه تیم بازگشته است. شرایط تیم ما خیلی بهتر شده است. ان‌شاءالله بتوانیم یک نتیجه خیلی خوب در بازی صنعت نفت بگیریم و برای دو بازی آخر آماده باشیم.

او درباره آخرین شرایط آمادگی خودش تصریح کرد: شرایطم خوب است. مصدومیت و هفت هفته‌ای که نبودم کمی مرا از شرایط خوبم دور و اذیتم کرد؛ ولی خدا را شکر الان شرایط خیلی خوبی دارم. امیدوارم در بازی‌های باقی‌مانده بتوانم نظر آقای ساپینتو را جلب کنم و در چهار، پنج بازی باقی مانده لیگ و جام حذفی بازی کنم.

برنامه استقلال موفقیت در هر دو جام است

مهدی‌پور با اشاره به قرعه استقلال برای بازی مقابل نساجی در جام حذفی افزود: به هر حال این مرحله نیمه نهایی جام حذفی است و شرایط هر چهار تیم خوب بوده که تا این مرحله رسیدند. نساجی هم تیم خوبی است و در چند هفته اخیر نتایج خوبی گرفته است. پیکان تیم خوبی بود که آن‌ها توانستند سه بر صفر شکستش دهند. قطعا برنامه ما طوری است در هر دو جام موفق باشیم.

این هافبک استقلال درباره این که بازیکنان این تیم دوست داشتند در جام حذفی به پرسپولیس برخورد کنند، بیان کرد: دوست داشتیم به پرسپولیس بخوریم. به هر حال یک‌سری رفتارها را دوست ندارم. شاید علیرضا بیرانوند دوست داشته باشد چنین حواشی‌ای به وجود بیاورد. من همیشه دوست دارم هوادار تیم خودم را شاد کنم اما تحت هر شرایطی به هوادار تیم رقیب هم احترام می‌گذارم. به نظرم کار علیرضا بیرانوند خوب نبود اما هر فردی دیدگاه و طرز تفکر خودش را دارد. تیم ما علاقه دارد خیلی زود یک بازی با پرسپولیس داشته باشد.

وی درباره دیدار مقابل نساجی خاطرنشان کرد: همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا تیم خوب نساجی را شکست بدهیم. آن‌ها هم تیم هوادار را شکست بدهند. به نظرم یک فینال خوب می‌شود که اتفاقات زیادی در آن می‌افتد.

نمی‌دانم چرا بازی‌ها همزمان نیست؟

مهدی‌پور در ادامه اظهار کرد: این یک مساله عادی است که سه هفته آخر لیگ بازی‌ها هم‌زمان باشد. غیرهمزمانی در شرایطی که لیگ این‌قدر حساس است و در شرایط قهرمانی جدول، تاثیرگذار است. الان شرایط ویژه‌ای است؛ سه تیم با یک امتیاز اختلاف نسبت به یکدیگر در جدول حضور دارند. چه اتفاقاتی می‌افتاد که چنین تصمیماتی گرفته می‌شود، واقعا نمی‌دانم.

بعد از پایان فصل درباره ماندنم در استقلال تصمیم می‌گیرم

این هافبک استقلال درباره شرایط قراردادش در آخر فصل نیز گفت: با استقلال قرارداد دارم اما باید اجازه بدهیم که فصل تمام شود و نسبت‌ به آخر فصل و اتفاقات، بعد از پایان این فصل تصمیم می‌گیرم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      من هر وقت قبل دربی کیسه کشا کری میخونن خیالم راحته که می‌بریم این بارم همینطور بعدش وقتی تو شش هفته قبلی همیشه کیسه و شله زرد بعد از ما بازی میکردن

    • arviin

      بخدا دیگه از این تابلوتر نمیشه ک میخوان جام رو بدن به لُنگ

    • ناشناس

      خوب داداش از بابت داور خیالتون راحته بایدهم ببرین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج