۱۳۰۷۶۴۲
۴۹۷۶
۴۹۷۶
پ

کلکسیون ماشین‌های خفن لیونل مسی

با نگاهی به گاراژ شگفت‌انگیز لیونل مسی می‌توان لوکس‌ترین ماشین‌ها را دید. در ادامه با خودروهای اعجوبه آرژانتینی آشنا می‌شویم.

خبرورزشی: جای تعجب نیست که لیونل مسی به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین فوتبالیست‌ها، مجموعه‌ای از ماشین‌های شگفت‌انگیز را جمع‌آوری کرده باشد.

قهرمان آرژانتینی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر که حدود ۴۸۰ میلیون پوند سرمایه دارد، گاراژی رشک‌برانگیز دارد، از جمله تعدادی آئودی، یک پاگانی زوندای بسیار کمیاب به ارزش ۴ میلیون پوند و ماشین‌های لوکس دیگر. اما چشمگیرترین ماشین در ناوگان او یک فراری ۳۳۵ S Spider Scaglietti است که او در یک حراجی به قیمت ۲۸ میلیون پوند خرید.

در اینجا نگاهی به ماشین‌های لوکس مسی می‌اندازیم.

فراری ۳۳۵ S Spider Scaglietti (۲۸ میلیون پوند)

مسی این فراری را که گران‌ترین ماشین مجموعه‌اش است، در یک حراجی به قیمت هنگفت ۲۸ میلیون پوند خریداری کرد. موضوع جالب توجه این است که او در خرید این ماشین رقیبش کریستیانو رونالدو را شکست داد. مسی با در دست گرفتن یک فراری مینیاتوری در اینستاگرام خبر خرید این ماشین را به هوادارانش اعلام کرد.

کلکسیون ماشین‌های خفن لیونل مسی

کلکسیون ماشین‌های خفن لیونل مسی

پاگانی زوندا رودستر (۴ میلیون پوند)

رانندگی با پاگانی مسی که به‌عنوان یکی از گران‌ترین و سریع‌ترین خودروهای جهان رتبه‌بندی می‌شود، قانونی نیست و فقط می‌توان با آن در پیست رانندگی کرد. پاگانی از سال ۱۹۹۹ شروع به تولید ماشین کرده، و طبق گزارش‌ها تنها ۴۰ نسخه از این خودروهای جذاب تولید شده، به همین دلیل قیمت آن افزایش یافته است.

اتفاقا رقیب بزرگ مسی، رونالدو، در تبلیغات نایکی در حال رانندگی در یک پاگانی هوایرا ظاهر شد که به طور نمایشی با آن تصادف می‌کند.

کلکسیون ماشین‌های خفن لیونل مسی

مرسدس AMG GLE ۶۳ S کوپه (۱۱۳۰۰۰ پوند)

این مرسدس یک SUV با عملکرد بالاست که از موتور ۴.۰ لیتری V۸ بنزینی بهره می‌برد. با حداکثر سرعت ۱۷۴ مایل در ساعت (۲۸۰ کیلومتر در ساعت)، می‌تواند ۰-۶۰ را تنها در ۳.۸ ثانیه پر کند. مسی با وجود چنین ماشینی هیچ بهانه‌ای ندارد که با تاخیر به تمرین برسد.

کلکسیون ماشین‌های خفن لیونل مسی

کادیلاک اسکالید (۷۰۰۰۰ پوند)

این خودروی لوکس آمریکایی این روزها مناسب‌ترین SUV برای خانواده مسی است. در طول سال‌ها، همه ثروتمندان از ستاره‌های هالیوود گرفته تا رئیس‌جمهور در حال راندن اسکالید دیده شده‌اند. به علاوه، با آنهمه فضایی که این ماشین دارد تمام اعضای خانواده مسی به راحتی در آن جا می‌شوند.

کلکسیون ماشین‌های خفن لیونل مسی

آئودی R8 اسپایدر (۱۸۰۰۰ پوند)

این خودروی پرقدرت سرعت ۰-۶۲ مایل در ساعت را در ۳.۳ ثانیه پر می‌کند و واقعا یک اثر هنری است. با این ماشین گشت و گذار در خیابان‌های پاریس از این باکلاس‌تر نمی‌شود.

کلکسیون ماشین‌های خفن لیونل مسی

رنج‌روور ووگ (۷۸۷۴۰ پوند)

ماشینی ایده‌آل برای رفتن به تمرین؛ مسی عاشق رنج‌روور ووگ خود است. رنج‌روور محبوب‌ترین SUV در میان فوتبالیست‌هاست و به شدت لوکس است. مدل ووگ به طرز خاصی خیره‌کننده است زیرا دارای افزودنی‌های ویژه‌ای است، از جمله سیستم صوتی مریدین و کمک پارک ۳۶۰ درجه.

کلکسیون ماشین‌های خفن لیونل مسی

مرسدس بنز SLS (۲۰۰۰۰۰ پوند)

از آن ماشین‌هایی نیست که بتوان با آن در خیابان‌های شلوغ پاریس رانندگی کرد. این SLS را باید در کلکسیون نگهداری کرد. این خودروی آلمانی که توسط بخش مرسدس AMG توسعه یافته، دارای بال عقب جمع‌شونده است که با سرعت ۷۰ مایل در ساعت باز می‌شود. SLS مخفف Super Leicht Sport است به معنی اسپرت فوق‌العاده سبک. با توجه به نام مستعار مسی «کَک» به نظر می‌رسد که او باید هم یکی از این ماشین‌ها داشته باشد.

کلکسیون ماشین‌های خفن لیونل مسی

آئودی Q7 (۶۱۸۳۵ پوند)

مسی با داشتن یک Q7 قابل اعتماد، جادار و مجلل به وضوح زندگی به عنوان یک مرد خانواده را بسیار جدی گرفته است. جالب اینجاست که آئودی از سال ۲۰۰۸ شروع به ساخت SUV کرد. از آن زمان، آنها بازار فوتبالیست‌ها را در دست گرفتند.

کلکسیون ماشین‌های خفن لیونل مسی

مینی کوپر الکتریکی (۳۱۰۰۰ پوند)

همه به سمت خودروهای الکتریکی روی آوردند و مسی هم یکی از این مینی کوپرها را به ناوگان خود اضافه کرد. این ماشین ارزان‌ترین خودرو در مجموعه او است و همسرش آنتونلا روکوزو مرتباً از آن برای گردش در اطراف پاریس استفاده می‌کند. مقرون به صرفه، کوچک و برای سواری در سطح شهر بسیار عالیست.

کلکسیون ماشین‌های خفن لیونل مسی

مازراتی گرن‌توریسمو MC استرادیل (۱۱۰۰۰۰ پوند)

این اولین مازراتی گرن‌توریسمو است که برای شیاطین سرعت ساخته شده و قادر به شکستن سد ۱۸۶ مایل در ساعت (۳۰۰ کیلومتر در ساعت) با حداکثر سرعت ۱۸۸ مایل در ساعت (۳۰۳ کیلومتر در ساعت) است.

این ماشین یک شاهکار ایتالیایی دو نفره است که دارای یک موتور ۴.۷ لیتری V۸ با قدرت ۴۶۰ اسب بخار است و در جاده می‌رقصد، درست مانند مسی در زمین مسابقه.

کلکسیون ماشین‌های خفن لیونل مسی

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج