۱۳۰۷۷۹۰
۱۴۲۹
۱۴۲۹
پ

جشن قهرمانی غیابی در استادیوم مارادونا

ناپولی پنج‌شنبه در زمان برگزاری دیدار خارج از خانه‌اش مقابل اودینزه درهای استادیوم مارادونا را به روی هواداران باز می‌کند تا قهرمانی احتمالی سری آ در این استادیوم جشن گرفته شود.

ورزش سه: ناپولی پنج‌شنبه در زمان برگزاری دیدار خارج از خانه‌اش مقابل اودینزه درهای استادیوم مارادونا را به روی هواداران باز می‌کند تا قهرمانی احتمالی سری آ در این استادیوم جشن گرفته شود.

جشن قهرمانی غیابی در استادیوم مارادونا

 ناپولی روز یکشنبه در خانه‌اش به مصاف سالرنیتانا رفت و در حالی که یک پیروزی به معنای جشن قهرمانی در استادیوم دیه‌گو مارادونا بود این بازی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید تا قطعی شدن قهرمانی آتزوری به روز پنج‌شنبه کشیده شود.

ناپولی روز پنج‌شنبه در یک بازی خارج از خانه به مصاف اودینزه می‌رود. این بار شاگردان اسپالتی با یک تساوی هم قهرمانی‌شان را زودهنگام قطعی خواهند کرد و برای سومین بار در تاریخ باشگاه فاتح اسکودتو خواهند شد. باشگاه ناپولی اعلام کرد روز پنج‌شنبه در زمان برگزاری بازی درهای استادیوم مارادونا را به روی هواداران باز کرده و مسابقه را از طریق صفحه نمایش‌های بزرگ برای تماشاچی‌ها پخش خواهد کرد. درآمد بلیت‌فروشی این برنامه به خیریه اهدا خواهد شد.

جشن قهرمانی غیابی در استادیوم مارادونا

اورلیو دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، با اعلام این خبر گفت: "روز پنج‌شنبه در استادیوم مارادونا 8 صفحه‌ نمایش عظیم نصب می‌کنیم. دو صفحه‌ نمایش برای هر بخش از سکوها. ما بازی با اودینزه را در استادیوم خودمان پخش مستقیم می‌کنیم تا قهرمانی را در کنار هم جشن بگیریم. بلیت‌ها برای همه جایگاه‌ها قیمت یکسانی خواهد داشت و 5 یورو فروخته می‌شود. درآمد بلیت‌فروشی به خیریه تعلق خواهد گرفت."

ناپولی از فدراسیون فوتبال ایتالیا خواسته بود که زمان این مسابقه به ساعت 18 به وقت محلی تغییر کند اما با این درخواست موافقت نشد و بازی طبق برنامه ساعت 20:45 به وقت محلی آغاز خواهد شد.

شهر ناپل که انتظار داشت روز یکشنبه شاهد جشن قهرمانی در این شهر باشد برنامه‌های امنیتی خاصی را در دستور کار قرار داده بود. از این شهر خبر می‌رسد که همان برنامه‌ها روز پنج‌شنبه اجرا خواهد شد. البته در صورتی که لاتزیو فردا ساسولو را شکست ندهد ناپولی از نظر ریاضی قهرمان خواهد شد و در صورت پیروزی لاتزیو است که همه چیز به دیدار پنج‌شنبه ناپولی کشیده خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج