۱۳۰۷۹۱۷
۴۲۹
۴۲۹
پ

حیدری: شرایط روحی استقلال خوب است

کارشناس فوتبال ایران با بیان اینکه شانس تیم‌های سپاهان، استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر یکسان است، گفت: استقلال بعد از باخت در دربی از نظر روحی آماده شده است.

خبرگزاری مهر: هاشم حیدری در خصوص پیروزی استقلال برابر پارس جنوبی جم و دیدار این تیم از هفته بیست و هشتم لیگ برتر مقابل نفت آبادان گفت: استقلال با انجام یک بازی خوب توانست پارس جنوبی را شکست داده و به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کند.

پیشکسوت استقلال افزود: بعد از باخت برابر پرسپولیس شرایط روحی استقلال خوب نبود. البته این اتفاق همیشه طبیعی است و هر یک از دو تیم وقتی شکست می‌خورند شرایطشان همانند گذشته نیست. اما استقلال توانست مقابل پارس جنوبی به یک برد خوب دست پیدا کند و از لحاظ روحی هم آماده دیدار برابر نفت آبادان شده است.

وی در مورد دیدار روز جمعه استقلال برابر نفت آبادان گفت: نفت با آمدن عبدالله ویسی تغییر و تحولات زیادی کرده است. شرایط این تیم نسبت به گذشته بهتر شده و حالا می‌خواهد برابر استقلال نمایش قابل قبولی انجام بدهد. استقلال هم تیمی است که در هفته‌های اخیر روند رو به رشدی داشته است. این تیم به جز دربی، در بازی‌های گذشته امتیاز گرفته است.

شرایط روحی استقلال خوب است/ قهرمان لیگ هفته آخر مشخص می‌شود

کارشناس فوتبال در پاسخ به این پرسش که کدامیک از سه تیم استقلال، سپاهان و پرسپولیس به قهرمانی خواهند رسید؟ گفت: شرایط جدول بسیار پیچیده شده است. این لیگ طوری پیش می‌رود که فکر می‌کنم هفته آخر قهرمان و نایب قهرمان مشخص خواهند شد اما اعتقاد دارم هر سه تیم شانس برابری دارند و هر تیمی که از فرصت‌هایش استفاده کرده و اشتباه نکند به قهرمانی دست پیدا خواهد کرد.

وی در خصوص قضاوت‌های حساس این سه هفته پایانی لیگ و اعتراض‌هایی که نسبت به داوری‌ها صورت گرفته گفت: همیشه و تحت هر شرایطی داوران ما مورد انتقاد قرار می‌گیرند تا سیستم VAR به فوتبال ما نیاید این اعتراضات وجود دارد. البته باید بپذیریم داور هم انسان است و شاید اشتباه کند اما کمیته داوران باید برای سه هفته پایانی لیگ از بهترین و با تجربه ترین داورانش استفاده کند تا حقی از تیمی ضایع نشود. بازیکنان و هواداران هم باید آرامش خود را حذف کنند و برای هر سوتی که داور می‌زند اعتراض نکنند.

هاشم حیدری در پایان و در پاسخ به این سوال که در جام حذفی از بین ۴ تیم استقلال، پرسپولیس، نساجی و هوادار کدام تیم جام را بالای سر خواهد برد؟ گفت: جام حذفی، جام شگفتی‌ها است هر اتفاقی ممکن است در آن رخ بدهد. اما با شرایطی که در حال حاضر وجود دارد شانس سرخابی‌ها برای رسیدن به قهرمانی بیشتر از نساجی و هوادار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج