adexo3
۱۲۴۰۹۵۹
۱۷۰
۱۷۰
پ

نامجومطلق: استقلال بالانس نیست

نامجومطلق، سرمربی اسبق استقلال اعتقاد دارد اظهارنظرهای ساپینتو درباره تیم فصل گذشته حرفه‌ای نبوده است

روزنامه همشهری: استقلال بعد از گذشت ۴هفته از بازی‌های لیگ برتر، با کسب ۷امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد. این در حالی است که عملکرد آبی‌پوشان با انتقاد برخی از هواداران و پیشکسوتان این باشگاه روبه‌رو شده است. در مورد وضعیت استقلال دقایقی با مجید نامجومطلق، سرمربی سابق آبی‌پوشان صحبت کردیم که او به سؤالات همشهری ورزشی پاسخ داد. نامجومطلق هم بر این عقیده است که استقلال توقعات را برآورده نکرده ولی نیاز به زمان دارد.

امتیازهای اول فصل مهم است

از نامجومطلق درخصوص عملکرد استقلال در 4هفته ابتدایی سؤال می‌کنیم که اینگونه جواب می‌دهد: «استقلال برای فصل جدید با تغییر کادر فنی مواجه شد. به همین دلیل باید به سرمربی جدید زمان داد تا از فوتبال ایران و لیگ برتر شناخت کافی پیدا کند و بتواند تفکراتش را در تیم جا بیندازد. طبیعتا در هفته‌های آینده تلاش کادر فنی باید بیشتر شود تا استقلال روند بهتری پیدا کند چون در هفته‌های ابتدایی امتیاز گرفتن مهم است و نقش مهمی در قهرمانی دارد.

انتقاد از سبک بازی

او درخصوص انتقادهایی که از سبک بازی استقلال صورت گرفته، اینطور حرف می‌زند: «قضاوت در مورد استقلال و عملکرد ساپینتو زود است و حداقل باید تا هفته هشتم صبر کنیم، چون قضاوت زودهنگام عادلانه نیست. من به‌عنوان یک بیننده می‌گویم که عملکرد استقلال در 4بازی گذشته از لحاظ فنی و با توجه به حریفانی که با آنها روبه‌رو شده، راضی‌‌کننده نیست ولی از یک طرف بحث زمان هم مهم است. به هر حال استقلال یک تیم پرمهره است و هواداران هم توقع قهرمانی دارند.

صحبت ساپینتو حرفه‌ای نبود

نامجومطلق در ارتباط با مصاحبه ساپینتو که گفته بود استقلال در فصل گذشته فقط دفاع می‌کرد، می‌گوید: «این اصلا درست نیست که عملکرد و دستاورد یک مربی یا یک تیم، توسط یک مربی دیگر مورد نقد قرار بگیرد و صحبتی که ساپینتو انجام داد، اصلا حرفه‌ای نبود. انتظار این است که ساپینتو به‌عنوان یک مربی اروپایی رفتار حرفه‌ای‌تری داشته باشد. استقلال فصل قبل با رکوردی منحصربه‌فرد قهرمان شد و اعتقادم این است که ساپینتو باید روی تیم خودش تمرکز کند و خودش هم پاسخگوی عملکرد استقلال باشد.

استقلال بالانس نیست

پیشکسوت آبی‌های پایتخت در قسمت دیگری از حرف‌هایش به خریدهای این تیم اشاره کرده و می‌گوید: «استقلال زمانی شروع به جذب بازیکن کرد که سرمربی انتخاب نشده بود و اکثر نفرات با نظر باشگاه جذب شدند. استقلال در این زمینه بالانس نیست و نیاز به یک هافبک بازی‌ساز مثل جان‌واریو یا مجتبی جباری دارد. از طرفی در سمت راست خط دفاعی هم فقط صالح حردانی جذب شده و استقلال در این پست نیاز به جذب یک بازیکن دیگر هم دارد. در خط حمله هم می‌بینید که ترافیک بازیکن وجود دارد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج