۱۳۰۸۰۷۷
۳۱۷۲
۳۱۷۲
پ

دارایی دیوید بکام چقدر است؟

دیوید بکام در ۴۸ سالگی ثروث چشمگیری دارد که نشان می‌دهد نه تنها از نظر فوتبالی که از نظر اقتصادی نیز هوش و البته جذابیت بالایی دارد.

ایسنا: بازیکن سابق منچستریونایتد و رئال مادرید روز گذشته ۴۸ ساله شد. دیوید بکام یکی از ثروتمندترین بازیکنان بازنشسته جهان است که به همراه همسرش ویکتوریا، یکی از ثروتمندترین زوج‌هاست. شماره هفت تیم ملی انگلیس نه‌تنها در فوتبال دنیا توانست به یکی از برترین‌های نسل خود تبدیل شود، بلکه در خارج از مستطیل سبز نیز همیشه سرآمد بود. حضور مداوم بکام در تبلیغات تلویزیونی و مراسم‌های بین‌المللی در طول سالیان مداوم نکته جالب توجه دوران بازی او محسوب می‌شود؛ به طوری که درآمد جالب توجهی در زمان بازی داشت و حتی الان که بازنشسته شده است نیز در کانون تبلیغات قرار دارد.

از زمانی که دیوید بکام اولین بازی خود را دو دهه پیش برای منچستریونایتد انجام داد، این بازیکن انگلیسی توانست تا جایی رشد کند که نه‌تنها به یکی از بزرگ‌ترین فوتبالیست‌ها که به یکی از بزرگ‌ترین ورزشکاران نسل خود تبدیل شود. انجام ۱۱۵ بازی ملی برای تیم ملی انگلیس و کسب قهرمانی در چهار کشور مختلف تنها از یک بریتانیایی برمی‌آید و آن هم دیوید بکام است.

ثروت بکام

دیوید بکام در شش فصل آخر حضورش در MLS با لس‌آنجلس گلکسی، ۲۵۵ میلیون دلار به دست آورد. با این حال، پس از بازنشستگی درآمدزایی این ورزشکار انگلیسی ادامه یافت. به طور مثال اکتبر ۲۰۲۱، بکام قراردادی ۱۰ ساله امضا کرد که سالانه ۲۱ میلیون دلار به او دستمزد می‌دهد تا سفیر گردشگری قطر باشد؛ چیزی که به دلیل سابقه این کشور در زمینه حقوق بشر مورد انتقاد شدید بسیاری از طرفدارانش قرار گرفت.

به نوشته پورتال Celebrity Net Worth که همان طور که از نامش پیداست، بر ثروت افراد مشهور تمرکز دارد، بکام دارای ثروت ۴۵۰ میلیون دلاری است که سومین نفر در فهرست ثروتمندترین بازیکنان فوتبال است. فقط پایین‌تر از فائق بلقیه و هم‌سطح با کریستیانو رونالدو.

دارایی بکام

این زوج دارای یک خانه چهار میلیون دلاری در جنوب فرانسه و همچنین یک عمارت در غرب لندن هستند که در سال ۲۰۱۳ آن را به قیمت ۴۱ میلیون دلار خریدند. در سال ۲۰۱۶، آنها یک دهکده روستایی را با قیمت حدود هشت میلیون دلار خریدند.

این زوج برای اقامت خود در میامی، صاحب یک پنت‌هاوس ۲۴ میلیون دلاری هستند که امکاناتی باورنکردنی برای مهمانان دارد.

بکام در میان اعداد

منچستریونایتد : ۳۹۴ بازی، ۸۵ گل

پرستون (قرضی): پنج بازی، دو گل

رئال مادرید: ۱۱۵ بازی، ۲۰ گل

لس‌آنجلس گلکسی: ۱۱۸ بازی، ۲۰ گل

میلان: ۳۳ بازی، دو گل

پاری‌سن‌ژرمن: ۱۱ بازی، بدون گل

ویترین افتخارات بکام:

 منچستریونایتد: لیگ برتر (شش قهرمانی)، لیگ قهرمانان اروپا (یک قهرمانی)، جام حذفی (دو قهرمانی)، جام اتحادیه (چهار قهرمانی)، جام بین قاره‌ای (یک قهرمانی)

رئال مادرید: لالیگا (یک قهرمانی)، سوپرکاپ اسپانیا (یک قهرمانی)

لس‌آنجلس گلکسی: دو قهرمانی

پاری‌سن‌ژرمن: یک قهرمانی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج