۱۳۰۸۵۴۲
۴۴۹۴
۴۴۹۴
پ

یاغی استقلالی در لیگ برتر انگلیس!

دیشب در زمین برایتون، اتفاق عجیبی افتاد و شاگردان دی‌زربی، سرمربی ایتالیایی، موفق شدند یونایتد را با یک ضربه پنالتی توسط مک آلیستر شکست بدهند.

همشهری آنلاین: خطای هند عجیب لوک شاو، مدافع منچستریونایتد، در بازی حساس تیمش مقابل برایتون یادآور یکی از مشهورترین خطاهای پنالتی در فوتبال ایران است: خطای هند علی علیزاده، ستاره سابق استقلال در دربی ۶۶ در لحظات پایانی مسابقه‌ای که با تساوی ۱-۱ به اتمام رسید.

لوک شاو دیشب در آخرین دقیقه بازی طولانی منچستریونایتد - برایتون و در شرایطی که هشت دقیقه از اوقات اضافی می‌گذشت، ضربه کرنر ارسالی از سمت راست زمین را با تصمیمی عجیب مثل یک دروازه‌بان با مشت دفع کرد که اگرچه این خطا در ابتدا در چشم داور قرار نگرفت اما با کنترل صحنه توسط VAR ردخور نداشت که او این پنالتی را برای برایتونی‌ها خواهد گرفت تا یونایتد این‌بار مقابل حریف سفیدآبی‌پوش خود دست تسلیم را بالا ببرد؛ پایان تلخ برای شاگردان اریک تن هاخ هلندی که در حال حاضر ممکن است سهمیه لیگ قهرمانان خود را نیز در خطر ببینند.

اما دیشب در زمین برایتون، اتفاق عجیبی افتاد و شاگردان دی‌زربی، سرمربی ایتالیایی، موفق شدند یونایتد را با یک ضربه پنالتی توسط مک آلیستر شکست بدهند. 

همانطور که در تصاویر می‌بینید لوک شاو در مهم‌ترین لحظه این مسابقه خطای عجیبی کرد و اشتباهی را انجام داد که نمونه‌اش را قبلا در لیگ ایران و در بازی استقلال و پرسپولیس دیده بودیم؛ زمانی که حمله پرسپولیسی‌ها روی دروازه استقلال با دست علی علیزاده قطع شد تا یک پنالتی در دقایق پایانی برای پرسپولیس به دست بیاورد و مازیار زارع این توپ را وارد دروازه استقلالی‌ها کند و آبی‌ها که شانس خوبی برای پیروزی داشتند، به تساوی قناعت کنند.

یاغی استقلالی در لیگ برتر انگلیس!

این هند در دوره خودش آنقدر پرسروصدا و جنجالی بود که علی علیزاده مدتی در بین استقلالی‌ها در زمین فوتبال حاضر نشد و حتی مجبور شد به برخی از اتهامات بی‌اساس درباره عمد بودن این حرکت پاسخ بدهد. 

حالا و سال‌ها پس از آن مسابقه و در شرایطی که مسابقه منچستریونایتد و برایتون فاصله‌ای تا پایان نداشت، یک بازیکن گران‌قیمت خطایی انجام داد که شگفتی همه ناظران این بازی را برانگیخت. یک هند پنالتی به سبک و سیاقی که می‌بینید؛ دستی که از بین بازیکنان دیگر بیرون آمده و توپ را منحرف می‌کند، در حالی که اصلا باور نمی‌کنید بازیکنی در حد و اندازه لوک شاو دست به این کار احمقانه بزند.

یاغی استقلالی در لیگ برتر انگلیس!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج