۱۳۰۸۵۶۰
۳۲۹۵
۳۲۹۵
پ

واکنش رئیس سازمان لیگ به ادعای سرپرست استقلال

رئیس سازمان لیگ با انتقاد از سرپرست باشگاه استقلال، تاکید کرد که حجت کریمی صورتجلسه برگزاری بازی پرسپولیس - پیکان در ورزشگاه آزادی را امضا کرده است.

خبرگزاری مهر: منصور قنبرزاده در واکنش به صحبت‌های حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال گفت: کریمی سابقه‌ای در مدیریت فوتبال و ورزش ندارد. فکر می‌کنم اولین جلسه رسمی اش (در شورای تامین تهران) بود. متاسفانه به دلیل عدم تسلط و اطلاع کافی اظهارات غیر واقع مطرح کرد.

وی افزود: سازمان لیگ مجری برگزاری مسابقات است. در بحث ورزشگاه و مسائل دیگر، باشگاه‌ها باید هماهنگ کنند. برای برگزاری یک دیدار عوامل متعددی دخیل هستند که بخشی از آن نظم و امنیت و تردد مردم است.

قنبرزاده تصریح کرد: اینکه بازی در ورزشگاه دستگردی برگزار بشود خارج از اختیار فدراسیون فوتبال است. اگر یادتان باشد، زمانی که بازی استقلال بدون تماشاگر در دستگردی برگزار شد، در آزادی ۳ هزار تماشاگر می‌رفت. الان ۴۰ هزار تماشاگر به آزادی می‌رود. سیاست کشور این بود که مسابقات به سمت تماشاگر برود نه به سمت عقب.

رئیس سازمان لیگ خاطرنشان کرد: باشگاه پیکان نامه زد و گفت هرجا مصلحت باشد بازی را برگزار کنید. آنها هم بحث برگزاری در اراک را تکذیب کردند.

قنبرزاده ادامه داد: من هم مثل کریمی به جلسه شورای تامین دعوت بودم و نزدیک به ۱۴ نهاد مرتبط با فوتبال هم حضور داشتند.

«حجت کریمی می‌گوید صورت جلسه شورای تامین را امضا نکرده است. آیا واقعاً سرپرست استقلال این صورت جلسه را امضا نکرده است؟» قنبرزاده در پاسخ به این سئوال گفت: آقای حجت کریمی و ۱۴ - ۱۵ نفر دیگر آن صورت جلسه را امضا کردند. می‌توانید از دبیر شورای تامین استعلام بگیرید. نامه‌اش هست. می‌توانید از رضا درویش (مدیرعامل پرسپولیس) سئوال کنید. حتی یک ساعت و نیم طول کشید تا نامه را تایپ کنند تا همه امضا کنند. سازمان لیگ یک فرد از آن ۱۵ نفر بوده است.

رئیس سازمان لیگ یادآور شد: بله آقای کریمی در جلسه گفت که بازی پرسپولیس - پیکان در کرج برگزار بشود و یا به اراک برود و یک روز عقب بیافتد. استانداری البرز ۲۰ روز پیش حتی بازی‌های هوادار و پیکان را هم برگزار نمی‌کرد و مخالفت کرده بود. این دیگر دست ما نیست. پیکان هم گفته است هر ورزشگاهی که تشخیص بدهید، بازی برگزار بشود.

قنبرزاده اظهار کرد: در استان البرز امکان برگزاری بازی پرسپولیس و پیکان نبود. در تهران به جز آزادی کدام ورزشگاه ظرفیتش را دارد؟ تصمیمی بود که ۱۳ ۱۴ ارگان گرفته است. برای ما چه فرقی می‌کند؟ اینکه حجت کریمی تحت فشار هواداران است…

رئیس سازمان لیگ افزود: آقای کریمی صورت جلسه را امضا کرده است. ۱۵ نفر امضا کرده‌اند. اتفاقاً کریمی جفت بنده نشسته بود و من بعد از کریمی صورت جلسه را امضا کردم!

قنبرزاده درباره اینکه چرا بازی‌های هفته بیست و هفتم همزمان نشد و پرسپولیس یک روز دیرتر از سپاهان و استقلال بازی می‌کند؟ تصریح کرد: نظر ما همین بود ولی کلیه ارگان‌های تصمیم گیرنده بحث استقلال و پرسپولیس را… برای همین بازی پرسپولیس حرف و حدیث است. این بازی باید همزمان در تهران برگزار می‌شد و یک تیم باید به البرز می‌رفت. وقتی البرز موافقت نکرد خود به خود منتفی شد.

رئیس سازمان لیگ گفت: بنده روز ۹ فروردین گفتم سه هفته آخر ساعات مسابقات لیگ همزمان است ولی دو هفته پایانی طبق آیین نامه داخلی در یک روز و یک ساعت است. اولین بار است در ۱۰ - ۱۲ سال حساسیت قهرمانی در لیگ زیاد است. ما این تقاضا را کردیم ولی دست شورای تامین بسته بود چون در البرز امکان برگزاری بازی را نداریم.

قنبرزاده در پایان گفت: آقای کریمی زیر چیزی که امضا کرده است نزند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج