۱۳۰۸۵۷۵
۳۳۳۰
۳۳۳۰
پ

نظر ستاره نروژی از کار کردن با گواردیولا

ارلینگ هالند عقیده دارد کار کردن با پپ گواردیولا در سیتی سخت ولی لذت بخش است و باعث شده است تا او بازیکن بهتری شود.

ایسنا: به نقل از دیلی استار، هالند با گلزنی در بازی برابر وستهام دست به تاریخ سازی زد و یک رکورد جدید را به نام خود به ثبت رساند. این فوق ستاره نروژی در ۳۴ بازی که در فصل جاری لیگ برتر انگلیس به میدان رفته است موفق به زدن ۳۵ گل شده است.

در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر انگلیس هیچ بازیکنی نتوانسته است که در طول یک فصل ۳۵ گل به ثمر رساند. پیش از این آلن شیرر و اندی کول با زدن ۳۴ گل در یک فصل بهترین عملکرد را در تاریخ لیگ جزیره به نام خود به ثبت رساندند که هالند باوجود آن که ۵ بازی دیگر تا پایان لیگ فرصت دارد اما  توانست این رکورد خیره‌کننده را از خود به جای گذارد.

پیش از این اندی کول در فصل ۹۴-۱۹۹۳ و آلن شیرر در فصل ۹۵-۱۹۹۴ توانسته بودند که در یک فصل ۳۴ گل به ثمر برسانند که هالند به این رکوردها رسید.

ارلینگ هالند می‌گوید که او عاشق برآورده کردن خواسته‌های پپ گواردیولا است چون منچسترسیتی به سه گانه احتمالی نزدیک شده است. او درباره کار در سیتی با گواردیولا افزود: کار کردن با گواردیولا سخت است چون او خیلی چیزها از بازیکنان طلب می‌کند اما من سعی می‌کنم تمام تلاشم را به کار بگیرم تا پیشرفت کنم و بهترین کارم را در زمین انجام دهم. این کاری است که شما باید انجام دهید. من عاشق بازی کردن هستم. واقعا خوشحالم که او را به عنوان سرمربی در کنار خود دارم.

سیتی بعد از دیدار با لیدزیونایتد باید به مادرید سفر کند و برابر رئال قرار گیرد. ستاره نروژی در پایان افزود: ما در شرایط خوبی هستیم، ذهنیت تیم درست است. تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که روی بازی بعدی تمرکز کنیم و سعی کنیم بازی بعدی را ببریم. اکنون این کار ما است.  ما باید روی بازی با لیدز تمرکز کنیم، باید فقط به آن بازی فکر کنیم و برای بردن آن تلاش کنیم.

سیتی که در صدر لیگ برتر است، در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا  با رئال مادرید و در فینال جام حذفی  با منچستریونایتد روبه‌رو می‌شود.

هالند در تابستان سال قبل و بعد از درخشش در بوروسیا دورتموند راهی منچستر سیتی شد و در همین فصل نخست توانایی‌هایش را نشان داده است به طوری که هم در لیگ برتر انگلیس و هم در لیگ قهرمانان اروپا در صدر جدول بهترین گلزنان قرار دارد و اگر سیتی در هر دو جام به قهرمانی برسد شانس زیادی برای کسب توپ طلا خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج