۱۳۰۸۷۱۸
۱۹۸۰
۱۹۸۰
پ

ویسی در سودای گواردیولا شدن در برزیل!

عبدالله‌ ویسی که نفت آبادان را در بدترین شرایط ممکن تحویل گرفت، حالا فاصله زیادی با نجات این تیم از سقوط حتمی ندارد.

 فوتبالی: عبدالله‌ ویسی که نفت آبادان را در بدترین شرایط ممکن تحویل گرفت، حالا فاصله زیادی با نجات این تیم از سقوط حتمی ندارد.

نتایج خوب نفت آبادان در هفته‌های گذشته در تقابل آن‌ها با استقلال هم ادامه داشت تا بدون امتیاز آزادی را ترک نکنند. این تغییر محسوس در عملکرد صنعت نفت با حضور عبدالله ویسی استارت خورد و طلایی‌ و آبی‌پوش‌های جنوب، هفته به هفته بهتر شدند‌.

ویسی نفت آبادان را در هفته بیست‌وسوم با ۱۲ امتیاز و فاصله ۷ امتیازی با مس کرمان تحویل گرفت و حالا از نظر امتیاز صنعت نفت را با شاگردان فرزاد حسین‌خوانی برابر کرده است. البته نفت برای قطعی کردن بقای خود در لیگ به امتیازات بیشتری نیاز دارد اما از آنجا که  بازی‌هایشان روی کاغذ نسبت به مس کرمان آسان‌تر است، به نظر می‌رسد شانس بالایی برای ماندن در لیگ داشته باشند.

این نتایج خوب رزومه درخشانی برای ویسی است که معمولا نشان‌ داده گرداندن تیم‌های خوزستانی را بلد است‌. او که مدت‌ها از لیگ برتر دور بود، با قول بقا، سکان نفت آبادان را در اختیار گرفت و حالا فاصله‌ای تا عمل به وعده‌اش ندارد که در ابتدا معجزه‌آسا به نظر می‌رسید.

او در ۶ دیداری که روی نیمکت صنعت نفت نشسته، تنها به سپاهان باخته و ۲ پیروزی کسب کرده است. این در حالی است که نفت پیش از حضور ویسی در طول ۲۳ هفته به همین تعداد برد دست یافته بود.

به نظر می‌رسد ویسی که پیش‌تر در لیگ و به‌ویژه در خوزستان با لقب "عبدالله‌ پپ" شناخته می‌شد، دوباره به دنبال احیای این لقب است. او یک بار استقلال خوزستان را معجزه‌آسا بر بام ایران نشاند و حالا تا حفظ نفت‌ آبادان در فصلی کابوس‌وار و معجزه‌ای دیگر برای خوزستان، فاصله چندانی ندارد. 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج