۱۳۰۸۷۳۱
۶۸۱۴
۶۸۱۴
پ

روزبه چشمی بعد از تساوی به سیم آخر زد

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: اتفاقات امسال از ابتدای فصل تا الان، هم داخل زمان و خارج از زمین، بچه‌های ما و ذهن‌شان را نابود کرد.

تسنیم: هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: اتفاقات امسال از ابتدای فصل تا الان، هم داخل زمان و خارج از زمین، بچه‌های ما و ذهن‌شان را نابود کرد.

 روزبه چشمی پس از تساوی یک - یک استقلال مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: متأسفم که باید دوباره صحبت‌هایم را با معذرت‌خواهی از هواداران شروع می‌کنم. ما سه هفته است آنگونه که باید و شاید نتوانسته‌ایم فوتبال بازی کنیم. در هر سه بازی مستحق شکست نبودیم، اما آن بازی که از ما انتظار می‌رفت، ارائه نکردیم.

وی افزود: فکر می‌کنم اتفاقات امسال از ابتدای فصل تا الان، هم داخل زمین و خارج از زمین، بچه‌های ما و ذهن‌شان را نابود کرده است. چه اتفاقات فوتبالی داخلی زمین و چه اتفاقات غیرفوتبالی در بیرون از زمین. الان هم که با این نتیجه یک قدم رو به عقب برداشتیم، اما جنگیدیم. این نتیجه ما را کمی از هدف‌مان عقب انداخت. اتفاقات داوری، مربوط به آنهایی می‌شود که حتی در دیدارهایی که برنده می‌شدیم، وجود داشت، نه فقط آن دیدارهایی که نتیجه نمی‌گرفتیم. در واقع اتفاقات داوری و بیرون زمین را تا همین بازی‌های اخیر داشتیم.

هافبک ملی‌پوش استقلال گفت: بچه‌ها جنگیدند، اما آنها را به لحاظ ذهنی نابود کردند. بچه‌ها زیر فشار زیادی هستند، ولی جام حذفی را در پیش داریم. با این اتفاقاتی که می‌افتد، کار سخت است، اما شک نکنید که تا لحظه آخر هم برای این تیم و هم برای جام حذفی می‌جنگیم. شاید شانس‌مان برای لیگ کم شده باشد، اما برای جام حذفی می‌جنگیم.

وی درباره جریان‌های اخیر در سازمان لیگ عنوان کرد: اگر بخواهیم ریز شویم، یکسری اتفاقات می‌افتد. در واقع خودشان علنی کردند و چیزی را که علنی کردند، مشخص می‌شود. به آنها خسته نباشید می‌گوییم، از ابتدای فصل خیلی زحمت کشیدند، الان خوشحال هستند و شادی می‌کنند، ولی یک چیز را بدانند؛ خدا جای حق نشسته است و نتیجه را می‌بینیم. فعلاً خوشحالی‌شان را انجام بدهند.

چشمی درباره احتمال حضور داور خارجی در فینال جام حذفی گفت: با این اتفاقاتی که رخ می‌دهد، فکر نمی‌کنم حضور داور خارجی نیز تأثیرش را بگذارد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج