۱۳۰۸۸۱۴
۱ نظر
۲۰۳۷
۱ نظر
۲۰۳۷
پ

مهاجمان استقلال و سندروم پنالتی!

با همه فرصت هایی که استقلال در بازی با صنعت نفت از دست داد، در این بازی آن تیم همیشگی نبود.

ورزش سه: در جریان بازی با صنعت نفت شاید یکی از توپ هایی که به تیر دروازه خورد، راهی دروازه می شد و استقلال بازی را می برد و شاید هم در یکی از صحنه ها فرزین گروسیان توپ را سیو نمی کرد و تیم ریکاردو ساپینتو گل دوم را به ثمر می رساند و بازی را با نتیجه دو بر یک به سود خود به پایان می برد. حتی در این صورت هم می شد، گفت استقلال مصاف با صنعت نفت آن تیم همیشگی و هجومی نبود. تیمی که نفس حریف را در آزادی می گرفت و یکی پس از دیگری تدارک حمله می کرد و بی جهت نبود که تبدیل به تهاجمی ترین تیم لیگ برتر شده است.

مهاجمان استقلال و سندروم پنالتی!

نکته جالب در مصاف دیروز استقلال – صنعت نفت اینکه مهره های تهاجمی تیم استقلال به محض ورود به محوطه جریمه صنعت نفت چشم انتظار اعلام پنالتی از سوی کوپال ناظمی بودند. البته در یک صحنه این اتفاق رخ داد و دیگر در صحنه ها حتی تصاویر آهسته مشخص بود که اتفاق خاصی رخ نداده است و بیشتر شبیه سازی در حال انجام است. با این حال کارشناسان داوری بهتر می توانند در مورد این صحنه ها اظهار نظر داشته باشند. 

آنچه که می شود گفت؛ استقلال تیمی فراتر از گرفتن پنالتی از تیم حریف بود و در ادامه مسیر باید به همان تیم تبدیل شود. تیمی که بعد از ورود به محوطه جریمه حریف ایده داشت. 

کافی است گل های تیم استقلال به تیم هوادار، بازی ای که با نتیجه 6-1 به سود استقلال پایات یافت، بار دیگر مرور شود. به طور مثال در یکی از گل ها مهدی قایدی وقتی وارد محوطه جریمه شد، محمد محبی جمع و روی تیر دو جایگیری کرد که پاس مهدی قایدی منجر به گلزنی از سوی محمد محبی شد. اما هیچ یک از این صحنه ها در بازی دیروز دیده نشد. هر مهره تهاجمی وارد محوطه جریمه می شد، نیتش گرفتن پنالتی بود. می افتاد و دست بلند می کرد. به امید گرفتن پنالتی از سوی داور. استقلال در بازی های گذشته به دفعات ثابت کرده تیمی است که خوب بازی می کند و روی بازی ترکیبی موقعیت های متعددی به وجود می آورد و حیف است به این سطح از بازی تنزل پیدا کند که برای گلزنی استمداد از داور برای گرفتن پنالتی داشته باشد.

مهاجمان استقلال و سندروم پنالتی!
مهاجمان استقلال و سندروم پنالتی!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      کیسه فقط تمارض

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج