۱۳۰۸۸۹۶
۲۱۹۷
۲۱۹۷
پ

جایگزین مسی در بارسلونا مشخص شد

بارسلونا تصمیم دارد در صورتی که لیونل مسی تابستان امسال به آنها ملحق نشود، بازیکنی را که منچستریونایتد مشتری اوست، به عنوان جایگزین ستاره آرژانتینی جذب کند.

همشهری آنلاین: به نقل از اسپرتس کیدا، بارسلونا در صورت عدم بازگشت لیونل مسی در تابستان، ویکتور اوسیمن را که منچستریونایتد به دنبال اوست، جذب کند.

بر اساس گزارش‌ها، مسی پس از اتمام قراردادش در پایان فصل، پاری سن ژرمن را ترک خواهد کرد. در حالی که خبرها مبنی بر بازگشت این بازیکن آرژانتینی به بارسا بسیار زیاد است، مشکلات مالی این تیم مانع این انتقال است.

بلوگرانا برای جذب بازیکنان جدید در تابستان باید ۲۰۰ میلیون یورو از دستمزد خود را آزاد کند. لیونل مسی همچنین یک پیشنهاد بزرگ ۳۲۰ میلیون یورویی در سال از باشگاه الهلال عربستان سعودی دارد. از این رو بارسلونا گزینه‌های جایگزین را آماده نگه می‌دارد و گزارش فوق حاکی از آن است که اوسیمن را به عنوان یک گزینه در نظر گرفته است.

مهاجم نیجریه‌ای که این فصل در خط مقدم پیروزی ناپولی در سری آ بود، در ۲۷ بازی لیگ ۲۲ گل به ثمر رساند و ۵ پاس گل داد. او یکی از پرطرفدارترین بازیکنان فوتبال اروپا در حال حاضر است. تیم‌هایی مانند پاری سن ژرمن و منچستریونایتد نیز به دنبال جذب این بازیکن هستند.

قرارداد اوسیمن برای هر باشگاهی ۱۰۰ میلیون یورو هزینه در بر خواهد داشت. اینکه آیا بلوگرانا می‌تواند معامله‌ای به این بزرگی انجام دهد یا خیر، معلوم نیست.

مسی از هم‌تیمی‌هایش عذرخواهی کرد

لیونل مسی اخیراً به دلیل سفر خود به عربستان بدون اجازه پاری‌سن ژرمن، دو هفته از حضور در این تیم محروم شد. این بازیکن آرژانتینی یک روز پس از شکست خانگی ۳-۱ تیم پاریسی در لیگ یک مقابل لوریان به این کشور خاورمیانه سفر کرد.

مسی حالا به این تصمیم باشگاه واکنش نشان داده است. او در ویدئویی که اخیرا در استوری اینستاگرامش منتشر کرد، از باشگاه و هم‌تیمی‌هایش عذرخواهی کرد. مسی گفت: «من این ویدئو را به خاطر اتفاقی که پیش آمده می‌سازم. اول از همه، بدیهی است که از هم‌تیمی‌هایم و باشگاه عذرخواهی می‌کنم. من صادقانه فکر می‌کردم که مانند هفته‌های قبل، بعد از بازی وقت آزاد خواهیم داشت.»

بازیکن آرژانتینی افزود: «من قبلا این سفر را به عربستان سعودی ترتیب داده بودم که یکبار آن را لغو کردم و نتوانستم دوباره این کار را بکنم، بابت کاری که کردم عذرخواهی می‌کنم و منتظر تصمیم باشگاه هستم.»

لیونل مسی به دلیل محرومیت خود، دیدارهای آتی لیگ یک مقابل تروا و آژاسیو را از دست خواهد داد. با وجود غیبت نیمار در این بازی‌ها، باید دید چه کسی جایگزین لیونل مسی تعلیق‌شده در ترکیب اصلی پی‌اس‌جی خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج