۱۳۰۸۳۵۵
۱۸۸۲
۱۸۸۲
پ

پاری‌سن‌ژرمن اقدام هوادارانش علیه مسی را محکوم کرد

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن رفتار برخی از هوادارانش که به لیونل مسی و چند بازیکن دیگر این تیم توهین کردند، محکوم کرد.

خبرگزاری تسنیم: باشگاه پاری‌سن‌ژرمن رفتار برخی از هوادارانش که به لیونل مسی و چند بازیکن دیگر این تیم توهین کردند، محکوم کرد.

پاری‌سن‌ژرمن اقدام هوادارانش علیه مسی را محکوم کرد

سفر غیرمجاز اخیر لیونل مسی به عربستان سعودی حواشی زیادی داشته است و در کنار اینکه این حرکت او خشم مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن را برافروخته است، باعث شد تا عصر روز گذشته (چهارشنبه) تعدادی از هواداران این تیم مقابل مقر باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در شهر پاریس تجمع کنند و علیه فوق‌ستاره آرژانتینی خود، نیمار و مارکو وراتی شعارهایی سر بدهند. در این بین این هواداران خشمگین با استفاده از الفاظ توهین‌آمیز خواستار این شدند که مسی دیگر به پاریس بازنگردد.

سفر لیونل مسی به عربستان سعودی در راستای قراردادی که به عنوان سفیر گردشگری با این کشور دارد، بدون کسب مجوز از کریستوف گالتیه (سرمربی PSG) و لوئیس کامپوس (مدیر ورزشی این تیم) صورت گرفت، آنهم در شرایطی که گالتیه در پی شکست 3 بر یک تحقیرآمیز یکشنبه شب پاری‌سن‌ژرمن مقابل لوریان در هفته سی‌وسوم لوشامپیونه، مرخصی دو روزه بازیکنانش را لغو کرد و آنها  را ملزم به شرکت در تمرینات کرد.

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن که لیونل مسی را به خاطر سفر بدون مجوزش به عربستان سعودی دو هفته از همراهی این تیم محروم کرده، با انتشار بیانیه‌ای کوتاه اقدام شب گذشته هوادارانش را محکوم کرد. در این بیانیه آمده است: «باشگاه پاری‌سن‌ژرمن اقدامات غیرقابل تحمل و توهین‌آمیز روز چهارشنبه گروه کوچکی از افراد را به شدت محکوم می‌کند. اختلاف نظرها هر چه باشد، هیچ چیز چنین اقداماتی را توجیه نمی‌کند. باشگاه حمایت کامل خود را از بازیکنان، کارکنان خود و همه کسانی که هدف چنین رفتارهای شرم‌آوری هستند، اعلام می‌کند».

گفته می‌شود برنده هفت توپ طلا قراردادش با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن را تمدید نخواهد کرد و در پایان فصل جاری با منقضی شدن قراردادش این باشگاه فرانسوی را ترک خواهد کرد و بازگشت به بارسلونا یکی از گزینه‌های پیش‌روی اوست. شبکه رادیویی «اوندا سِرو» اسپانیا در این راستا خبر داد؛ پیشنهاد بارسلونا به مسی 35 ساله قراردادی یک ساله با قابلیت تمدید برای سال دوم است و دستمزد پیشنهادی آنها در حدود 13 میلیون یورو به ازای هر فصل است.

جان‌لوکا دی‌مارتزیو خبرنگار سرشناش ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا هم مدعی شد که خورخه مسی (پدر و مدیر برنامه‌های لیونل) دور جدیدی از مذاکرات را قرار است با مدیران باشگاه اینتر میامی آمریکا برسر احتمال انتقال برنده هفت توپ طلا به این باشگاه در لیگ MLS آغاز کند.

شبکه «TyC Sports» آرژانتین هم خبر داد؛ تنها باشگاهی که مسی می‌خواهد به آن برود، بارسلونا است. او و خانواده‌اش منتظر این هستند که ببینند طرح پیشنهادی بارسلونا برای جذب مسی از سوی لالیگا تأیید شود. در صورتی که این پیشنهاد اعتبارسنجی لالیگا را پشت‌سر بگذارد، مسی قراردادی یکساله با قابلیت تمدید برای یکسال دیگر را با بارسلونا امضا خواهد کرد. طبق این گزارش؛ مسی قرار است در روزهای پیش‌رو به بارسلونا بازگردد و منتظر پیشنهاد رسمی باشگاه بارسلونا است.

مسی که تابستان 2021 در پی ناتوانی باشگاه بارسلونا در تمدید قراردادش بابت قوانین سختگیرانه لالیگا به حضور 21 ساله خود در این تیم پایان داد و به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، در زمان حضورش در بارسا در 778 بازی 672 گل برای کاتالان‌ها به ثمر رساند و به این تیم برای کسب 34 جام مختلف کمک کرد.

این فوق‌ستاره آرژانتینی تاکنون در 71 بازی برای پاریسی‌ها به میدان رفته و در کنار به ثمر رساندن 31 گل، 34 پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج