۱۳۰۸۹۲۷
۶۴۹
۶۴۹
پ

چرا سرمربی تیم امید ایران انتخاب نمی‌شود؟

مشخص نیست چرا مدیران فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک در انتخاب سرمربی تیم امید ایران هیچ عجله‌ای ندارند.

فوتبالی: در حالی که قرار است از اول مهر ماه بازی‌های آسیایی هانگژو آغاز شود و اکثر رشته‌های ورزشی خود را برای این رویداد آماده می‌کنند، هنوز تکلیف تیم امید ایران مشخص نیست. تیمی که مدتی است در بحث انتخاب سرمربی گرفتار شده و معلوم نیست این موضوع چه زمانی حل خواهد شد.

به گفته مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، این کمیته در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی امید در سه چهار ماه گذشته چهار جلسه رسمی با فدراسیون فوتبال داشته که آخرین جلسه هم با حضور مهدی تاج رییس فدراسیون و امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال برگزار شده اما نکته اینجاست که حتی برگزاری جلسات در این چند ماه هم نتیجه مشخصی در بر نداشته است.

ناگفته نماند که برخی افراد نزدیک به فدراسیون و کمیته ملی المپیک از یک اختلاف نظر در این خصوص می‌گویند. اختلافی که بعید نیست به از دست رفتن شانس حضور در بازیهای آسیایی هانگژو منجر شود. با این حال فدراسیون فوتبال اعلام کرده که جلسات مشترکی را بین امیر قلعه‌نویی و حبیب کاشانی برگزار خواهد کرد تا بتوانند به انتخاب سرمربی برسند.

روز ۲۶ فروردین بود که حمید سجادی در حاشیه نشست ستاد عالی بازی‌های آسیایی از بلاتکلیفی کمیته ملی المپیک در این باره گفت و اعلام کرد فدراسیون فوتبال در خصوص اعزام تیم ملی فوتبال امید هنوز اعلام آمادگی نکرده است. وزیر ورزش آن روز، تاریخ نهم اردیبهشت‌ماه را به عنوان آخرین موعد برای تعیین تکلیف موضوع حضور فوتبال در بازی‌های آسیایی مشخص کرده بود که با گذشت حدود یک هفته از این تاریخ، ظواهر امر فقط ابهامات ماجرا را نشان می‌دهد.

روز گذشته بود که یکی از مدیران فدراسیون فوتبال وعده جدیدی داد که طی یکی دو هفته آینده سرمربی تیم امید انتخاب شود.

 البته صبح امروز جلسه ستاد عالی بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی با حضور وزیر ورزش و جوانان، روسای کمیته ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد که طی آن بر اعزام تیم فوتبال امید به بازی‌های آسیایی تاکید و از فدراسیون فوتبال خواسته شد تا ٢٣ اردیبهشت کادر فنی و مدیریتی این تیم را انتخاب و مستندات را به این ستاد ارسال کند تا وضعیت اعزام تیم ملی امید تعیین تکلیف شود!

در هر حال مشخص است زمان کم تا شروع بازیهای آسیایی و مرحله اول انتخابی المپیک، نبود مدت زمان لازم برای آماده سازی تا شروع رقابتها، کمبود فیفا دی برای در اختیار داشتن بازیکنان و عدم همکاری باشگاه ها با تیم امید طبق تجربه های قبلی و نبود منابع مالی مناسب در فدراسیون فوتبال، باعث شده تا گزینه های سرمربیگری تیم امید هم ریسک نکنند.

شرایط هر روز برای انتخاب سرمربی تیم امید  سخت تر می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج