۱۳۰۹۱۳۰
۳۹۲۶
۳۹۲۶
پ

پیشنهاد ۱۸۰میلیارد تومانی برای احمد نوراللهی

نوراللهی پیشنهاد‌های گران‌قیمتی از کشور‌های عربی دارد، اما شباب‌الاهلی هم برای حفظ او سر کیسه را شل کرده است

روزنامه همشهری: احمد نوراللهی هافبک ایرانی باشگاه شباب‌الاهلی، در آستانه کسب یک موفقیت بزرگ دیگر در دوران فوتبالش قرار دارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او با این تیم قهرمانی در لیگ امارات را جشن خواهد گرفت. شباب که در صدر جدول لیگ امارات قرار دارد امشب در هفته بیست‌وپنجم مقابل بن‌یاس قرار خواهد گرفت و پیروزی در برابر تیم رده یازدهم جدول، شاگردان ژاردیم را در آستانه بالا بردن جام قرار خواهد داد. سرخ پوشان الاهلی فصل فوق العاده‌ای را پشت‌سر گذاشته‌اند و در این میان نوراللهی هم یکی از بازیکنان تأثیرگذار شباب در این فصل بوده است. نوراللهی که اوایل در این تیم نیمکت‌نشین بود و حتی شایعات زیادی مبنی بر احتمال بازگشتش به ایران به گوش می‌رسید، کم‌کم توانست به بازیکنی اثرگذار در شباب تبدیل شود و درخشش در این فصل باعث شده که درباره پیشنهاد‌های مختلف و احتمال جدایی او اخبار زیادی منتشر شود.

الاتحاد پیشنهاد رسمی می‌دهد؟

هفته گذشته چند رسانه معتبر در عربستان از احتمال حضور این بازیکن در باشگاه الاتحاد خبر داده و به این موضوع اشاره کردند که نوراللهی در لیست این باشگاه معروف قرار دارد. حتی این موضوع هم عنوان شد که الاتحاد حاضر است مبلغ ۲ میلیون دلار برای یک فصل به نوراللهی بدهد، این در حالی است که هافبک ایرانی الاهلی موضعی در مورد این موضوع نداشته و مثل همیشه در سکوت خبری به سر می‌برد. نوراللهی علاقه زیادی به ارتباط با رسانه‌ها ندارد، بحث حضور او در لیگ عربستان هم در حالی مطرح شده که تا به امروز هیچ پیشنهادی از الاتحاد به‌دست این بازیکن و مدیر برنامه‌هایش نرسیده است. یکی از نزدیکان نوراللهی به همشهری می‌گوید: «اینکه احمد در فوتبال قطر یا عربستان مشتری داشته باشد، طبیعی است، ولی حضور در فوتبال عربستان پیچیدگی‌های خودش را دارد. تا به امروز بازیکنی از ایران در لیگ عربستان بازی نکرده و باید منتظر پایان فصل باشیم تا ببینیم آیا پیشنهادی از عربستان به‌دست احمد می‌رسد یا اینکه اتفاقات دیگری رخ خواهد داد.»

پیشنهاد وسوسه‌انگیز شباب

بعد از اتمام فصل، بدون شک نوراللهی با پیشنهاد‌های بیشتری روبه‌رو خواهد شد، ولی نکته مهم اینجاست که باشگاه شباب‌الاهلی هم دست روی دست نگذاشته و خواهان تمدید قرارداد اوست. اماراتی‌ها به این بازیکن برای ۲ فصل آینده پیشنهاد وسوسه‌انگیزی داده اند و آخرین خبر حاکی از آن است که مبلغ این پیشنهاد ۳ میلیون‌و ۴۰۰ هزار دلار (بیشتر از ۱۸۰ میلیارد تومان) است. با این حال نوراللهی هنوز به این پیشنهاد پاسخ قطعی نداده و همه چیز را به پایان فصل موکول کرده است. هفته‌های گذشته خبر‌هایی درخصوص احتمال بازگشت نوراللهی به پرسپولیس هم در رسانه‌های ایران مطرح شد، ولی این بازیکن در حال حاضر تمایلی برای بازگشت به فوتبال ایران ندارد و قطعا فوتبالش را خارج از کشور ادامه خواهد داد. هر چند هنوز نوراللهی پاسخ قطعی را به مدیران شباب‌الاهلی نداده، ولی اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد، احتمال ماندن او در این تیم اماراتی زیاد است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج