۱۳۰۹۲۲۳
۱ نظر
۱۹۲۱
۱ نظر
۱۹۲۱
پ

چرا استقلال از مسیر قهرمانی دور شد؟

کارشناس فوتبال با بیان اینکه باتوجه به شرایط جدول، هنوز سه تیم استقلال، سپاهان و پرسپولیس شانس قهرمانی دارند گفت: هرچند شانس استقلال کم شده اما امید برای قهرمانی در جام حذفی زیاد است.

خبرگزاری مهر: علیرضا اکبرپور در خصوص کمرنگ شدن امید قهرمانی آبی پوشان گفت: استقلال در روزی که می‌توانست سه امتیاز حساس را از آن خود کند به دو دلیل دو امتیاز این دیدار را از دست داد. ابتدا اشتباهات داوری که به استقلال ضربه زد که البته این موضوع فقط اختصاص به دیدار برابر نفت ندارد و چندین بازی است که آبی پوشان از اشتباهات داوری ضربه خورده و امتیازات زیادی را از دست می‌دهند. سپس اینکه آبی‌ها مقابل نفت بدشانس بودند. سه بار توپشان به تیر دروازه خورد که اگر یکی از آنها به گل تبدیل می‌شد مطمئناً رقابت در صدر جدول برای رسیدن به قهرمانی حساس‌تر می‌شد.

وی افزود: آبی‌ها نباید ناامید شوند. هنوز دو بازی تا پایان فصل باقی مانده و با توجه به شرایط موجود هر اتفاقی می‌تواند در این دو هفته رخ دهد. بنابراین باید با آرامش کامل و تمرکز لازم بازی کنند تا بتوانند برنده از زمین خارج شده و منتظر اتفاقاتی دیگر در سایر دیدارها باشند.

کارشناس فوتبال در مورد درگیری لفظی ساپینتو وعبدالله ویسی هم گفت: کار دو مربی حرفه‌ای نبود. الان زمانی است که مربیان بیشتر باید تمرکزشان بر روی تیمشان باشد. ساپینتو باید آرامش خود را حفظ کند. او می‌داند چند بازی سخت در پیش دارد. بنابراین با آرامش کامل می‌تواند کارش را ادامه دهد ضمن اینکه این حرکت او باعث خواهد شد تا تیم هم تمرکز کامل پیدا کرده و با استرس و فشار مقابل حریفان به میدان نرود.

چرا استقلال از مسیر قهرمانی دور شد؟

اکبرپور ادامه داد: نقش ساپینتو در این روزها بیشتر از گذشته تأثیرگذار خواهد بود. او یک مربی حرفه‌ای است و در تیم‌های بزرگ بازی کرده و این می‌تواند در این چند بازی باقی مانده در لیگ و جام حذفی به او کمک مؤثری کند.

وی در مورد دیدار روز پنجشنبه استقلال برابر مس رفسنجان گفت: آبی‌ها دو بازی سخت در پیش دارند. مس رفسنجان و تراکتور. دو بازی که می‌تواند تاحدودی سرنوشت آنها را برای قهرمانی تعیین کند. استقلال آنقدر آماده است که اگر اشتباهات داوری و بدشانسی وجود نداشته باشد شش امتیاز این دیدارها را از آن خود کند.

این پیشکسوت ادامه داد: البته مس نمایش قابل قبولی داشته است. این تیم در این فصل بازی‌های خوبی انجام داده و به طور حتم نمی‌خواهد در رفسنجان بازنده باشد. ساپینتو هم می‌داند که برای امید به قهرمانی و اتفاقاتی که در فوتبال می‌افتد باید این دیدار را با پیروزی به پایان برساند و همچنان منتظر سایر نتایج باشد تا ببیند در پایان فصل چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.

چرا استقلال از مسیر قهرمانی دور شد؟

کارشناس فوتبال در مورد قهرمانی استقلال در جام حذفی و اینکه آیا این تیم می‌تواند یک بار دیگر جام را بالای سر ببرد گفت: جام حذفی هم به روزهای حساس خود رسیده، استقلال با تیمی بازی دارد که فصل گذشته و در ضیافت پنالتی قهرمانی در جام حذفی را از استقلال گرفت. آبی‌ها حالا باید در تهران به مصاف این حریف بروند و با شکست این تیم به فینال صعود کنند.

اکبرپور در پایان گفت: ساپینتو و یارانش اگر نتوانند در لیگ به قهرمانی برسند در جام حذفی این شانس را دارند که هوادارانشان را با گرفتن جام خوشحال کنند. بنابراین لازم است با تمامی مجموعه استقلال تلاش کنند کنار هم باشند تا بتوانند یکی از دو جام را کسب کرده و دل هوادارانی را که در طول فصل حمایتشان کرده اند شاد کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      ۲۰ امتیاز کیسه ازاشتباهات داوری سود برده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج