۱۳۰۹۲۵۵
۳۵۶۳
۳۵۶۳
پ

بازیکن محبوب استقلالی‌ها در پاریس

یکی از بازیکنان ثابت استقلال در طول این فصل، این روزها در قلب اروپا مشغول تمرینات اختصاصی اش است تا به مسابقات پایانی تیم باشگاهی اش برسد.

خبرورزشی: کوین یامگا فوتبالیست ۲۶ ساله فرانسوی تیم استقلال این روزها در فیزیوتراپی یکی از دوستان صمیمی اش در شهر پاریس مشغول مداوای مصدومیتش است.

این بازیکن که در دقیقه ۴۰ بازی استقلال مقابل پرسپولیس پس از برخورد مهدی عبدی از ناحیه کشاله ران دچار ضرب دیدگی نسبتاً شدید شد با هماهنگی باشگاه استقلال و تحت نظر کادر پزشکی تیمش عازم فرانسه شده تا مراحل درمانی اش را سریعتر سپری کرده و به بازی‌های پایانی فصل برسد.

یامگا در روزهای گذشته با ارسال تصویر و فیلم تمریناتش برای کادرفنی استقلال آنها را در جریان شرایط بهبودیش قرار داده و حتی در صحبت با مسئولان باشگاه استقلال گفته که هنوز از تهران خارج نشده دلش برای ایران و جو صمیمانه تیم استقلال تنگ شده است.

او همچنین در صحبتی که با ساپینتو انجام داده ضمن ارائه توضیح وضعیت جسمانی اش به او گفته که تلاش می‌کند تا هرچه زودتر به ایران برگردد تا خودش را به دیدارهای پایانی این فصل برساند.

بازیکن محبوب استقلالی‌ها در پاریس

جدیدترین تصویر کوین یامگا در حین انجام تست فانکشنال، برای مسئولان باشگاه استقلال ارسال شده تا از این طریق مشخص شود که این بازیکن در تلاش است تا خودش را به بازی های پایانی استقلال برساند.

برخی افراد نزدیک به تیم استقلال در این باره معتقدند شاید یامگا به دیدار استقلال مقابل تراکتور هم برسد اما حضورش در دیدار نیمه نهایی جام حذفی مقابل نساجی تقریباً قطعی است.

لازم به ذکر است؛ ساعاتی پیش شایعه‌ای مبنی بر دلخوری کوین یامگا از مسئولان باشگاه استقلال بابت عدم پرداخت حق و حقوق منتشر شده بود که مسئولان باشگاه بلافاصله نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و آن را تکذیب کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج