۱۳۰۹۳۵۴
۱۷۹۴۷۴
۱۷۹۴۷۴
پ

حقایقی درباره زن بدنساز در استوری هادی چوپان

آندریا شاو متولد ۱۸ دسامبر ۱۹۸۳، قهرمان بدن‌سازی حرفه‌ای و از شرکت‌کنندگان مسابقات فیزیک و فیگور آمریکایی است. او دارای سه قهرمانی میس‌المپیا و سه عنوان قهرمانی Rising Phoenix است.

خبرورزشی: آندریا شاو متولد ۱۸ دسامبر ۱۹۸۳، قهرمان بدن‌سازی حرفه‌ای و از شرکت‌کنندگان مسابقات فیزیک و فیگور آمریکایی است. او دارای سه قهرمانی میس‌المپیا و سه عنوان قهرمانی Rising Phoenix است.

هادی چوپان قهرمانی ایرانی مستر المپیا که این روزها در شبکه‌های اجتماعی فعال است، استوری جالبی برای قهرمان میس‌المپیا، آندریا شاو، که در ۳ دوره آخر میس‌المپیا نفر برتر بوده، منتشر کرد.

آندریا شاو در دیترویت میشیگان بزرگ شد و در کودکی به ژیمناستیک علاقه داشت. از ۱۳ سالگی به باشگاه بدن‌سازی رفت اما هرگز فکر نمی‌کرد که آن‌قدر در این رشته خوب شود که بتواند در مسابقات بدن‌سازی شرکت کند. وقتی ۱۷ ساله شد شریک تمرینی مادرش که یک بدن‌ساز زن بود به او در مورد تمرینات عضله‌سازی مشاوره می‌داد. آندریا در آن زمان هیچ تمایلی به بدن‌سازشدن نداشت و می‌خواست مدل باشد و در زمینه فشن کار کند، اما به اندازه کافی بلندقد نبود!

۱۸ ساله بود که در حین تمرین در باشگاه پاورهاوس، چشمش به مجله اکسیژن افتاد و عکس ورزشکاران تناسب اندام را دید. از تصویر بدن‌سازها خوشش آمد و تصمیم گرفت در این زمینه گام بردارد. او خود را دارای اندازه و رشد کافی برای رقابت به عنوان یک بدن‌ساز نمی‌دانست، اما از شکل ظاهری رقبا در مجلات خوشش می‌آمد.

در سال ۲۰۰۸ وارد دو مسابقه فیگور شد و مقام سوم و چهارم را کسب کرد، اما احساس نمی‌کرد که در مسیر درستی قرار دارد. او ۸ سال از شرکت در مسابقات مرخصی گرفت. آندریا در طول این مدت در دانشگاه ایالتی وِین تحصیل کرد و مدرک لیسانس خود را در رشته علوم ورزشی به دست آورد و همچنین به اصلاح تمرینات مقاومتی خود ادامه داد. سپس در مرکز پزشکی دیترویت کارآموزی کرد، در بخش فیزیوتراپی کار کرد و گواهینامه‌های آموزش گروهی و آموزش شخصی را دریافت کرد.

او در سال ۲۰۱۶ تصمیم گرفت مسابقات را از سر بگیرد و به فیزیک بدنی روی آورد. پس از شرکت در شش مسابقه، مقام دوم را در مسابقات ملی ۲۰۱۸ کسب کرد و واجد شرایط دریافت کارت حرفه‌ای IFBB شد. او در مسابقات تورنتو پرو ۲۰۱۹ شرکت کرد و در جایگاه یازدهم قرار گرفت.

در تورنتو پرو ۲۰۱۹، آندریا با یکی از داوران و چند تن از بدن‌سازان زن ایرن اندرسن، مارگارت مارولوس، لندا موری و آلینا پوپا صحبت کرد که همگی به او گفتند که بیشتر شبیه یک بدن‌ساز به نظر می‌رسد تا فیزیک‌کار، و او باید به فکر تغییر باشد. اندکی بعد آندریا به عنوان بدن‌ساز در شیکاگو پرو ۲۰۱۹ شرکت کرد و با ۱ امتیاز اختلاف پس از آلیشا یانگ در رده دوم قرار گرفت. آندریا در سال‌های ۲۰۲۰، ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ قهرمان میس المپیا شد.

حقایقی درباره زن بدنساز در استوری هادی چوپان

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج