۱۳۰۹۶۹۰
۷۸۳۱
۷۸۳۱
پ

برای حمایت از آرات او را آنفالو کنید!

خبر کوتاه بود و قابل پیش‌بینی. آرات حسینی از باشگاه سپاهان جدا شد. پس تکلیف آن همه سروصدایی که دو طرف به خاطر این ماجرا به پا کرده بودند چیست؟ پدر آرات(که مثل یک شخصیت معروف کارتونی حتی اسم‌اش را نمی‌دانیم) معتقد است باشگاه سپاهان قصد داشته با استفاده از آرات، حامیان مالی‌اش را در شبکه‌های اجتماعی تبلیغ کند.

فرهیختگان: خبر کوتاه بود و قابل پیش‌بینی. آرات حسینی از باشگاه سپاهان جدا شد. پس تکلیف آن همه سروصدایی که دو طرف به خاطر این ماجرا به پا کرده بودند چیست؟ پدر آرات(که مثل یک شخصیت معروف کارتونی حتی اسم‌اش را نمی‌دانیم) معتقد است باشگاه سپاهان قصد داشته با استفاده از آرات، حامیان مالی‌اش را در شبکه‌های اجتماعی تبلیغ کند. اگر این کار بد است، چرا خودتان یک عمر دقیقا همین کار را کردید؟ چرا از این طفل معصوم، ابزاری برای تبلیغات و درآمدزایی ساختید. چرا به عنوان یک پدر، او را در فشار سخت‌ترین تمرین‌ها گذاشتید؟ چرا آرات را برای چند سال از مادرش جدا کردید؟ قبلا او را در لیورپول و بارسلونا می‌دیدید و تا توانستند، روایت‌های غیرواقعی در موردش تعریف کردید. حالا اما آرات حتی در یک باشگاه ایرانی هم دوام نمی‌آورد. چرا که «فوتبال» هرگز مسئله شما نبوده و نیست.

برای حمایت از آرات، فقط یک راه وجود دارد. آنفالو کردن او در شبکه‌های اجتماعی و برداشتن این بار سنگین از شانه‌هایش. باور کنید لئو مسی هم در سن و سال آرات، مجبور نبود وقت درییل زدن موانع تمرینی برای دوربین‌ها ژست بگیرد. باور کنید رونالدو هم در سن و سال آرات، مجبور نبود روبروی دوربین عینا جملات پدرش را به زبان بیاورد و برای این و آن تبلیغ کند. این بچه، بازیچه دست افرادی شده که او را به چشم یک قلک بزرگ می‌بینند. این وضعیت فقط وقتی تمام می‌شود که لایک‌های‌تان را از صفحه او بردارید. همین امروز، او را آنفالو کنید و اجازه بدهید این بچه، به کودکی‌ مشغول باشد. بازی کند، خرابکاری کند و مجبور نباشد در نقش یک سلبریتی فرو برود. شاید آنفالو شدن امروز را زجر بدهد اما این خیلی بهتر از زخم‌هایی است که این پسربچه در آینده با آن‌ها روبرو خواهد شد.

شکی نیست که این بچه، استعداد دارد اما حامیان ظاهری او، اولین قاتلین استعدادش هستند. اگر امروز او را از این جهنم اینستاگرامی بیرون نکشید، ده سال بعد با جوانی روبرو خواهید شد که روبروی یک مجری نشسته و از ضربه‌های روحی بزرگ و آرزوهای بی‌سرانجام‌اش حرف می‌زند. آرات با این روند نه یک ستاره تاریخ‌ساز، بلکه یک درس عبرت بزرگ خواهد شد. می‌خواهید این بچه را از زندانی که در آن گرفتار شده نجات بدهید؟ همین امروز به اینستاگرام بروید و دکمه آنفالو را بفشارید. 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج