۱۳۰۹۸۶۸
۱۶۳۴
۱۶۳۴
پ

چرا ام‌باپه هوادار میلان است؟

وینگر پرتغالی روسونری که حضورش برای بازی رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اینتر در هاله‌ای از ابهام است، از کاپیتان تیم ملی فرانسه دعوت کرده است تا در سین‌سیرو حضور داشته باشد.

ایسنا: به نقل از فوتبال ایتالیا، رافائل لیائو، وینگر ۲۳ساله پرتغالی، تنها یازده دقیقه پس از بازی شنبه مقابل لاتزیو از زمین بیرون رفت. او ظاهراً دچار آسیب عضلانی شده است. هواداران نگران نبودن او شدند اما او هنگام خروج از سن‌سیرو سعی کرد به آنها اطمینان دهد. لیائو به هواداران گفت که خوب است و مصدومیتش جدی نیست.

رافائل لیائو همچنین فاش کرد که از کاپیتان فرانسه دعوت کرده است تا در سن‌سیرو به او بپیوندد و از میلان حمایت کند. ستاره پرتغالی میلان گفت: ام‌باپه بهترین بازیکنی است که برابر او قرار گرفتم. او در حال حاضر طرفدار میلان است.

چرا ام‌باپه هوادار میلان است؟

چرا ام‌باپه طرفدار میلان است؟

در مراسم بهترین‌های فیفا،‌ روزنامه‌نگاری ایتالیایی از ام‌باپه پرسید که آیا هرگز به بازی در سری آ فکر کرده است یا خیر که ام‌باپه گفت: اگر بخواهم روزی در ایتالیا بازی کنم، فقط برای میلان خواهد بود.

این ستاره فرانسوی در مصاحبه‌ای با روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت افزود: وقتی بچه بودم، پرستاری ایتالیایی داشتم و زمان زیادی را با خانواده‌ام سپری کرد. او طرفدار میلان بود و به خاطر او خیلی از خانواده ما میلانی بودند. بنابراین من نیز روسونری را تشویق و بسیاری از بازی‌های میلان را تماشا کردم.

لیائو یکی از مهم‌ترین بازیکنان میلان است و در این فصل در ۴۴ بازی در تمامی رقابت‌ها ۱۳ گل به ثمر رسانده و ۱۳ پاس گل داده است.

میلان و اینتر چهارشنبه‌شب دیدار رفت خود را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان در ورزشگاه سن‌سیرو برگزار خواهند کرد. از بین این دو تیم یک تیم راهی دیدار نهایی می‌شود و به همین خاطر این داربی میلان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

میلان در دور حذفی لیگ قهرمانان ابتدا تاتنهام و در ادامه ناپولی را از لیگ قهرمانان حذف کرد تا بعد از سال‌ها به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان برسد. در سوی دیگر اینتر آخرین تیم ایتالیایی است که در لیگ قهرمانان موفق بوده و به قهرمانی رسیده است. پس از قهرمانی فصل ۲۰۱۰ - ۲۰۰۹ نراتزوری که با هدایت ژوزه مورینیو رقم خورد، دیگر هیچ تیمی از سری A موفق به انجام این کار بزرگ نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج