۱۳۰۹۹۳۱
۱۷۵۲
۱۷۵۲
پ

خبر خوش آبی با چاشنی شماره حساب بازیکنان

حضور حجت کریمی در روز دوشنبه هفته جاری در خانه ملت با اتفاقات مثبتی در جهت پر شدن حساب باشگاه همراه بوده است.

خبرورزشی: خیلی‌ها طی یک هفته گذشته منتظر سفر حجت کریمی به امارات بودند تا مشکلات مربوط به بدهی به تیم‌های خارجی بابت انتقال قرضی محمد محبی و مهدی قایدی برطرف شود اما هر بار برگزاری جلساتی مختلف این سفر را به تعویق انداخت.

ابتدا حجت کریمی قصد داشت شنبه هفته پیش عازم دبی شود که جلسه بانک شهر برای پرداخت بدهی پادوانی مطرح شد. پس از آن سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال مجدداً قصد سفر به امارات را داشت که موضوع پرداخت پول کوین یامگا و مشکل خروجی مدافع فرانسوی استقلالی‌ها سفرش را به تعویق انداخت. در نهایت حجت کریمی قصد داشت یکشنبه هفته جاری عازم امارات شود که باز هم جلسه صبح روز دوشنبه در مجلس شورای اسلامی، سفر نفر اول باشگاه استقلال را کنسل کرد، اما این بار لغو سفر حجت کریمی همراه با اتفاقات مثبتی بود.

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد روزی که حجت کریمی همراه با وزیر ورزش و جوانان به مجلس رفت اتفاقات مطلوبی در جهت زنده شدن پول قرارداد استقلال با اسپانسر ۱۶۰۰ میلیارد ریالی رخ داده است. ظاهراً گروهی از نمایندگان مجلس در فراکسیون‌های مرتبط با موضوعات مربوطه پس از شنیدن صحبت‌های حجت کریمی و رئیس مجمع باشگاه استقلال در جریان ریز اتفاقات مربوط به پرداخت نشدن پول باشگاه استقلال از سوی شرکت همراه اول قرار گرفتند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که نمایندگان مجلس در این‌باره به مدیر استقلال قول دادند پیگیر موضوع شوند تا طلب استقلال از شرکت همراه اول پرداخت شود. از سوی دیگر خبر می‌رسد مدیریت باشگاه استقلال در نظر دارد به محض دریافت پول از شرکت همراه اول این مبلغ را به شماره حساب بازیکنان استقلال که ظاهراً مدتی است که از دریافت مطالبات شان گذشته واریز کنند.

همچنین خبر می‌رسد به خاطر درج تبلیغ شرکت همراه اول در طول ماه‌های تابستان، پاییز و زمستان ۱۴۰۱ و بهار امسال این شرکت اعلام کرده حاضر است به شکلی که طرفین راضی باشند با باشگاه استقلال مصالحه کند و مبلغ قابل توجهی را بابت تبلیغات به آبی‌های تهرانی بپردازد.

نکته مهم در این بین پای کار آمدن نمایندگان مجلس بود که مشخص کردند در این زمینه باشگاه استقلال را تنها نخواهند گذاشت. البته در ماههای اخیر در چند نوبت پرویز مظلومی و محمد مومنی دیگر اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال نیز به مجلس رفته بودند و با نمایندگان خانه ملت دیدار و گفت‌وگو داشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج