جاباما
۱۳۱۰۰۲۹
۱۸۹۲
۱۸۹۲
پ

لب‌خوانی بلینگام توسط دورتموند: اینجا می‌مانم!

هواداران دورتموند می‌گویند با لب‌خوانی جود بلینگام در دیدار اخیر این تیم به این نتیجه رسیده‌اند که او قصد ترک تیمش را ندارد.

ورزش سه: هواداران دورتموند می‌گویند با لب‌خوانی جود بلینگام در دیدار اخیر این تیم به این نتیجه رسیده‌اند که او قصد ترک تیمش را ندارد.

 بوروسیا دورتموند یک‌شنبه شب به مصاف ولفسبورگ رفت و موفق شد با ارائه عملکردی درخشان حریفش را ۶-۰ شکست دهد.

لب‌خوانی بلینگام توسط دورتموند: اینجا می‌مانم!

جود بلینگام، ستاره انگلیسی این تیم، در جریان پیروزی دورتموند 2 گل به ثمر رساند و یکی از ستاره‌های درخشان زردپوشان بود. اما در حالیکه شایعات درباره آینده او و انتقال احتمالی‌اش به رئال مادرید به اوج رسیده هواداران دورتموند می‌گویند شادی بعد از گل بلینگام در این بازی نشان می‌دهد او قصد جدایی ندارد.

بلینگام بعد از گلزنی به ولفسبورگ شروع به شادی کرد و درحالیکه دستهایش را کنار گوشش آورده بود نشان داد قصد مسخره کردن کسانی را دارد که درباره او صحبت می‌کنند. اما هواداران دورتموند مدعی هستند با لب‌خوانی ستاره انگلیسی به این نتیجه رسیده‌اند که او در حال خوشحالی گفته است:" این حرفها را گوش نکنید، من می‌مانم".

رسانه‌های آلمانی این ادعای لب‌خوانی را رد کرده و می‌گویند بلینگام در واقع از خجالت هواداران بایرن مونیخ درآمده که مدتی است به او انتقادهای تندی می‌کردند. گفته می‌شود بلینگام در واقع مشغول توهین به باواریایی‌ها بوده است.

این هافبک 19ساله انگلیسی تا سال 2025 با دورتموند قرارداد دارد اما اکثر گزارش‌های رسانه‌ای حاکی است او تا پیوستن به رئال مادرید در تابستان امسال فاصله کمی دارد. درحالیکه از منچستریونایتد، منچسترسیتی و لیورپول هم به عنوان مقاصد احتمالی بلینگام یاد می‌شود اما شانس رئال بیشتر ارزیابی شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج