۱۳۱۰۱۲۲
۱۷۹۰
۱۷۹۰
پ

گواردیولا از دلیل نمایش ضعیف هالند گفت

سرمربی منچستر سیتی براین باور است که دیدار برابر رئال پایاپای بود. او از دلیل نمایش ضعیف هالند در این بازی سخن به میان آورد.

ایسنا: به نقل از بی تی اسپورت، منچستر سیتی که برای دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راهی مادرید شده بود برابر مدافع  عنوان قهرمانی به تساوی یک بر یک دست پیدا کرد.

پپ گواردیولا در نشست خبری بعد از بازی گفت: وقتی که ما تیم برتر میدان بودیم آنها به گل رسیدند و وقتی که رئال خوب بازی می کرد ما به گل رسیدیم. به نظرم بازی پایاپای و نزدیکی بود و هر دو تیم برابر کسب پیروزی تلاش زیادی از خود نشان دادند. در این بازی هم لحظات خوب و هم لحظات بد داشتیم و این به خاطر کیفیت فنی بالای دو تیم بود. دیدار برگشت در زمین ما است و این باعث می شود که انگیزه بیشتری برای پیروزی داشته باشیم.

او ادامه داد: در نیمه دوم خوب شروع کردیم اما این رئال بود که بازی بهتری را به نمایش گذاشت و کنترل توپ و میدان را به دست گرفت. آنها در سمت چپ پاس های زیادی به  هم دادند و واقعا تیم خوبی هستند. خوشبختانه گل تساوی را توسط دی بروین به ثمر رساندیم تا بازنده بازی نباشیم. بعد از گل تساوی رئال فرصت هایی داشت که در نهایت بازی برنده نداشت.

گواردیولا در ادامه صحبت های خود گفت: رئال کیفیت و تجربه بالایی دارد. بعد  از تساوی به منچستر برمی‌گردیم و منتظر بازی برگشت می مانیم. این یک فینال بود و امیدوارم که از آن درس گرفته باشیم و در بازی برگشت متفاوت تر و بهتر ظاهر شویم.

گواردیولا درباره نمایش ضعیف هالند در این بازی گفت: فاصله دفاع و کنارهای رئال پر از بازیکن بود و این باعث شد تا هالند زیاد به توپ نرسد البته او به خوبی حرکت کرد و فرصت های را هم به دست آورد که البته این کافی نبود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج