جاباما
۱۳۱۰۱۲۱
۱۶۰۹
۱۶۰۹
پ

آنچلوتی: گل سیتی سالم نبود

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید پس از تساوی تیمش برابر منچسترسیتی به انتقاد از عملکرد داور بازی پرداخت. او تیمش را شایسته کسب پیروزی در این بازی دانست.

ایسنا: به نقل از مارکا، دیدار رفت دو تیم رئال مادرید و منچسترسیتی در دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برنده‌ای نداشت و با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

کارلو آنچلوتی از نتیجه این بازی ابراز نارضایتی کرد.

سرمربی ایتالیایی مادریدی‌ها در نشست خبری پایان بازی گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و به همین خاطر احساس بسیار خوبی داریم. تا پایان برای کسب پیروزی جنگیدیم و تلاش کردیم و به نظرم شایسته کسب پیروزی در این بازی بودیم.

او ادامه داد: منچسترسیتی در ۳۰ دقیقه نخست کنترل توپ و میدان را در  اختیار داشت و بر بازی مسلط بود. با این حال نگران نشدیم و با عملکرد خوب خود در کارهای دفاعی اجازه ندادیم که دروازه‌مان باز شود. وینیسیوس گل نخست را به ثمر رساند و در نیمه نخست پیروز شدیم. در نیمه دوم هم بازی را بهتر آغاز کردیم. از نتیجه راضی نیستیم و به نظرم شایسته پیروزی در این بازی بودیم.

کارلتو درباره عملکرد رودیگر گفت: او امشب بسیار خوب بازی کرد. رودیگر بازیکنی با تجربه بسیار بالاست و کیفیت لازم را هم دارد. او توانست فضاها را ببندد.

سرمربی رئال مادرید درباره اعتراض به داوری بعد از گل حریف گفت: توپ قبل از اینکه وارد دروازه ما شود از زمین خارج شده بود. داور متوجه این موضوع نشد و حتی بعد از اعتراض، به من کارت زرد هم نشان داد. خشمگین بودم؛ چرا که گل سیتی سالم نبود.

آنچلوتی در پایان گفت: احساس ما و تیم حریف این است که نتیجه خوبی کسب کرده‌ایم. اکنون نوبت جنگیدن و تلاش در زمین حریف است. هواداران در بازی برگشت با ما نیستند اما با قلبشان به ما نزدیک هستند. در دیدار برگشت بهتر و متفاوت‌تر ظاهر خواهیم شد و می‌توانیم به بازی نهایی برسیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج