جاباما
۱۳۱۰۱۳۱
۱۶۵۴
۱۶۵۴
پ

دومین ستاره‌ای که پاریس را ترک خواهد کرد

نیمار ستاره برزیلی که تا سال ۲۰۲۷ با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد، آماده ترک پاریس است.

خبرورزشی: در مورد جدایی احتمالی نیمار از پاری‌سن‌ژرمن حرف‌های زیادی نوشته و گفته شده است. حالا تقریبا برای اولین بار اراده پی‌اس‌جی و نیمار یکی است.

باشگاه آماده است تا کار جدایی او را آغاز کند و به گزارش UOL، نیمار از نیت پاری‌سن‌ژرمن آگاهی دارد. مشکل فعلی یافتن نقطه توافقی است که هر دو طرف را راضی کند. لازم به یادآوری است که بازیکن سابق بارسلونا و سانتوس فصل گذشته قراردادش را تا سال ۲۰۲۷ تمدید کرد.

دستمزد نیمار

دستمزد او، حدود ۵۰ میلیون یورو در هر فصل، یک مانع بزرگ است. با این حال، پاری‌سن‌ژرمن با مالکیت ناصر الخلیفی، حاضر است مبلغ انتقال احتمالی را به شدت کاهش دهد تا از شر نیمار خلاص شود. نیمار نیز حاضر است دستمزد خود را کاهش دهد. این برزیلی ۳۱ ساله همچنان خواهان زیادی در انگلیس دارد. او اخیراً با چلسی، نیوکاسل و منچستریونایتد مرتبط بوده است.

حقیقت این است که عملکرد نیمار که اغلب در لحظات تعیین‌کننده هر فصل تحت تاثیر مصدومیت‌ها قرار می‌گیرد، بسیار کمتر از حد انتظار بوده است. اما آمار او خوب است: او در ۱۷۳ بازی ۱۱۸ گل به ثمر رسانده و ۷۷ پاس گل داده است.

مطمئناً تیمی وجود دارد که نیمار می‌تواند چند سال باقی مانده از دوران حرفه‌ای خود را در آن با موفقیت طی کند، اما با وجود روابط ناخوشایندی که با هواداران دارد دیگر در پاری‌سن‌ژرمن نمی‌تواند موفق عمل کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج