۱۳۱۰۴۲۴
۱۱۸۸
۱۱۸۸
پ

ماجدی: دنبال کی‌روش بودیم، او را ندیدیم!

میرشاد ماجدی، عضو هیأت رئیسه و مدیرفنی فدراسیون فوتبال در مورد برگزاری همایش جام جهانی ۲۰۲۲ در کشور قطر اظهار کرد: «این کلاس دو روزه بود و عصر روز گذشته به پایان رسید. کلاس مربوط به آنالیز مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ در سه بخش برگزار شد.»

ایران ورزشی: میرشاد ماجدی، عضو هیأت رئیسه و مدیرفنی فدراسیون فوتبال در مورد برگزاری همایش جام جهانی ۲۰۲۲ در کشور قطر اظهار کرد: «این کلاس دو روزه بود و عصر روز گذشته به پایان رسید. کلاس مربوط به آنالیز مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ در سه بخش برگزار شد.» وی ادامه داد: «این کلاس در سه بخش فنی، داوری و تکنولوژی برگزار شد و بیشتر مرتبط به اتفاقات بعد از بازی‌های جام جهانی بود. آرسن ونگر، رئیس توسعه فوتبال فیفا است و چند چهره سرشناس مانند کلینزمن، ژورکائف و «چا دو ری» (مدافع سابق کره جنوبی) مسئول آنالیز این بازی‌ها بودند. در این کلاس سرمربیان و مدیران فنی بسیاری از تیم‌های شرکت‌کننده در جام جهانی حضور داشتند. جدا از عکس‌هایی که از دیدار ما با لیونل اسکالونی و اینفانتینو منتشر شد، با گرت ساوت گیت، دیدیه دشان، هانسی فلیک، یورگن کلینزمن، هاجیمه موریاسو و گراهام آرنولد هم دیدارهایی داشتیم».

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا در جریان این همایش با کارلوس کی‌روش، سرمربی سابق تیم ملی ایران و فعلی قطر هم دیدار داشتند، گفت: «کی‌روش با وجود حضور در دوحه به آن شکل در کلاس حضور نداشت اما دقایقی با دستیارش صحبت کردیم. حتی امیر قلعه‌نویی به این فرد گفت کی‌روش کجا است که او را ببینیم و از وی بابت زحماتش برای فوتبال ایران تشکر کنیم. البته در اولین ساعت روز اول کلاس من از راه دور دیدم روی یک صندلی نشسته اما فرصت نشد با هم دیدار کنیم.» عضو هیأت رئیسه در خصوص دیدار با آرسن ونگر و تماشای بازی آرسنال و نیوکاسل به همراه این مربی فرانسوی نیز توضیح داد: «ونگر ۲۲ سال سرمربی آرسنال بود و جالب است بدانید با شور و علاقه خاصی بازی آرسنال را تماشا می‌کرد. از ونگر پرسیدم به نظرش مربی آرسنال جوان نیست؟ که به ما اعلام کرد از نظر سنی تجربه خوبی دارد اما فصل گذشته اشتباهاتی داشته است.» وی در خصوص بیانیه‌نویسی تیم‌های باشگاهی فوتبال ایران گفت: «وقتی در این کلاس حضور داشتم نگاه فوتبالی‌ها را که می‌دیدم برایم جالب بود که دغدغه افراد حاضر ارتقا و آموزش فوتبال و رشد مربیان بود. آنها تأکید داشتند که مسابقات به بهترین شکل ممکن برگزار شود ولی ما در ایران دنبال بیانیه‌نویسی هستیم. جالب است بدانید اینفانتینو در این همایش نزدیک ۱۵ دقیقه صحبت کرد و در همین مدت ۱۵ بار گفت از تمام مربیان و چهره‌های فوتبالی می‌خواهم اجازه ندهند مسائل غیرفوتبالی مانند نژادپرستی و سیاست وارد فوتبال شود و بگذارید مردم از فوتبال لذت ببرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج