adexo3
۱۳۱۰۴۴۳
۴۵۰۱
۴۵۰۱
پ

بابایی: ساپینتو واقعا به درد استقلال نمی‌خورد

گلر سابق استقلال گفت: ساپینتو چندین بار به کمیته انضباطی احضار شد و بازی های زیادی را از دست داده است.

همشهری آنلاین: حمیدرضا بابایی درباره شرایط تیم فوتبال استقلال در دو هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: استقلال باید تمرکزش رسیدن به قهرمانی باشد و هیچ چیز برایش تمام شده نیست. با اینکه روی کاغذ شانس پرسپولیس و سپاهان بیشتر است، اما استقلال باید منتظر لغزش پرسپولیس باشد. بازیکنان نباید ناامید شوند و باید تا آخرین لحظه برای قهرمانی تلاش کنند و در دو بازی باقیمانده از زمین برنده بیرون بیایند.

وی در مورد تساوی استقلال با صنعت‌نفت آبادان گفت: تیمی که محکوم به پیروزی است و باید سه امتیاز بازی را بگیرد حتی مقابل تیم‌های پایین جدولی، کار سختی دارد. چون تیمی که سعی دارد از دروازه خودش دفاع کند از کل زمین بهره خواهد برد، اما تیمی که می‌خواهد گل بزند و به تمام اهدافش برسد، فقط محوطه جریمه را در اختیار دارد که همین موضوع کار را برای تیم مهاجم سخت‌تر می‌کند. صنعت‌نفت هم برای فرار از سقوط انگیزه زیادی دارد و مقابل استقلال بسیار خوب و جانانه بازی کرد. نباید از این موضوع هم غافل شویم؛ تیمی که محکوم به پیروزی است استرس بیشتری دارد. چون ابتدا باید گل بزند و مواظب باشد که گل هم دریافت نکند، به همین خاطر کارش بسیار سخت‌تر از تیم مدافع است.

*استقلال کار سختی را مقابل مس در رفسنجان دارد

کارشناس فوتبال در خصوص دیدار استقلال و مس رفسنجان در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر تاکید کرد: محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان چند سال است که در این تیم حضور دارد و توانسته نتایج خوبی بگیرد. امسال هم این تیم سیر صعودی را در جدول لیگ برتر داشته و رقابت فشرده‌ای با تراکتور برای کسب جایگاه چهارمی دارد. به طور حتم حساب ویژه‌ای را برای بازی با استقلال باز کرده تا در این دیدار با کسب سه امتیاز خانگی جایگاهش را ارتقا بدهد. استقلال کار سختی را مقابل مس در رفسنجان دارد و به احتمال زیاد بازی کم گلی را شاهد خواهیم بود.

پیشکسوت فوتبال درباره پیکارهای جام حذفی یادآور شد: بعد از اتمام مسابقات لیگ برتر و تعیین قهرمان، مرحله نیمه نهایی استقلال با نساجی برگزار خواهد شد. هر بازی در رقابت‌های جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد و نباید انتظار داشت حتماً دو تیم استقلال و پرسپولیس را در فینال ببینیم.

*ساپینتو از نظر اخلاقی به درد تیم بزرگی همچون استقلال نمی‌خورد

بابایی در پاسخ به این سوال که آیا داور خارجی باید فینال جام حذفی را قضاوت کند، اذعان کرد: اصلاً درست نیست که برای بازی‌های مهم فوتبال ایران، از داور خارجی استفاده کرد. چون این موضوع توهین به داوران‌مان است که در طول یک فصل زحمت کشیده‌اند. به طور حتم داور خارجی هم اشتباه خواهد کرد و قطعاً چنین اتفاقی در فوتبال ایران نخواهد افتاد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه استقلال باید قرارداد ساپینتو را تمدید کند، خاطرنشان کرد: ساپینتو از لحاظ فنی و شکل فوتبال به استقلال کمک زیادی کرده، اما در مسائل اخلاقی و رفتاری در شأن باشگاه، هواداران، بازیکنان و کادر فنی استقلال رفتار نکرده. ساپینتو چندین بار به کمیته انضباطی احضار شد و تعدادی از بازی‌ها را محروم بود که این موضوع در بین مربیان فوتبال ایران نادر بود. ساپینتو از نظر اخلاقی به درد تیم بزرگی همچون استقلال نمی‌خورد و تاثیر منفی روی باشگاه خواهد گذاشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج