۱۳۱۰۵۰۳
۲۲۹۹
۲۲۹۹
پ

سیدصالحی: از بزرگی سپاهان غافل نشوید

مهاجم سابق سپاهان، پرسپولیس، استقلال و تراکتور بیش از همه تیمها خودش را پیشکسوت سپاهان می‌داند و همچنان شانس زیادری برای قهرمانی تیم سابقش قائل است.

ورزش سه: سید مهدی سیدصالحی شاهد جشن قهرمانی شمس آذر از نزدیک بود. وی در این رابطه به خبرنگار ما گفت: به دعوت آقای حمیداوی آمدم. سعید دقیقی و مهرداد کریمیان از دوستان قدیمی من هستند و حتی در کلاس مربیگری هم با هم بودیم. به دعوت آقای حمیداوی آمدم که هم دیداری با بچه ها تازه کنیم و به مردم خوب قزوین تبریک بگوییم که به لیگ برتر صعود کردند.

وی در خصوص شرایط شمس آذر ادامه داد: مقتدرانه توانستند صعود کنند و امیدوارم که مسئولین این شهر حمایت کنند و تیم را تنها نگذارند چون شرایط لیگ برتر با لیگ یک خیلی فرق دارد. این تیم باید حتما تقویت شود و برای لیگ برتر نفرات بهتری بگیرند و قاعدتا حمایت کل استان را می خواهد تا این تیم در لیگ برتر موفق باشد.

سیدصالحی که سابقه حضور در استقلال، پرسپولیس و سپاهان دارد نظرش را مور تیم قهرمان اینگونه بیان کرد: استقلال با نتیجه ای که در دیدار با  صنعت نفت گرفت شانسش کمتر شد. پرسپولیس دو بازی سخت مقابل گل گهر و نساحی دارد و سپاهان با پیکان و مس دارد. روی کاغذ سپاهان هم شانس زیادی دارد و پرسپولیس با یک امتیاز اختلاف بیشتر قهرمانی را برای خود کرده ولی نباید از بزرگی سپاهان غافل شوید.

سیدصالحی افزود: همه در فوتبال کشور من را می شناسند. لطف خدا شامل حالم شد و در چهار تیم بزرگ ایران بازی کردم. من به خاطر هفت سالی که سپاهان بودم خودم را سپاهانی می دانم. حرمت نان و نمک می دانم، هیچ موقع کری نخواندم و حق را گفتم. کری خواندن برای هوادار است. من شانس سپاهان و پرسپولیس را برای قهرمانی زیاد می دانم و باید تا روز آخر منتظر بمانیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج