جاباما
۱۳۱۰۶۷۵
۱ نظر
۵۱۹۵
۱ نظر
۵۱۹۵
پ

پرسپولیس دیگر پرتماشاگرترین تیم ایران نیست

امروز آخرین بازی خانگی سه تیم پرطرفدار فوتبال ایران در لیگ بیست و دوم زیر سایه محدودیت بلیت فروشی برای تماشاگران پرسپولیس برگزار خواهد شد.

ورزش سه: امروز آخرین بازی خانگی سه تیم پرطرفدار فوتبال ایران در لیگ بیست و دوم زیر سایه محدودیت بلیت فروشی برای تماشاگران پرسپولیس برگزار خواهد شد.پرسپولیس دیگر پرتماشاگرترین تیم ایران نیست

در حالی که طرفداران تراکتور و سپاهان بدون محدودیت راهی ورزشگاه یادگار امام و نقش جهان خواهند شد، هواداران پرسپولیس تنها امکان خرید ۱۵ هزار بلیت از سامانه بلیت فروشی را داشته‌اند تا در حساس‌ترین بازی این فصل خود به بیش از ۶۰ هزار صندلی استادیوم آزادی دسترسی نداشته باشند.

پرسپولیس این هفته در شرایطی آخرین میزبانی خود در لیگ بیست و دوم را خواهد داشت که هرگز طرفداران این تیم نتوانستند از تمام ظرفیت ورزشگاه استفاده کنند اما برای بازی گل‌گهر این انتظار می‌رفت که حداقل همانند دربی چیزی در حدود ۴۰ تا ۵۰ هزار بلیت فروخته شود و امکان حمایت بیشتری برای هواداران به وجود بیاید.

نکته جالب این است که در اصفهان و تبریز علاوه بر اینکه محدودیتی برای تعداد تماشاگران وجود ندارد، الزامی هم برای خرید اینترنتی بلیت عنوان نشده است. در تبریز، همچون سال‌های گذشته، گیت‌های بلیت فروشی داخل ورزشگاه فعال هستند و در ازای پرداخت نقدی، برای تماشاگران بلیت ثبت می‌کنند.

در اصفهان نیز باوجود مخالفت فدراسیون فوتبال، باشگاه سپاهان به صورت رایگان تماشاگران خود را به ورزشگاه می‌فرستد و حتی برای بازی ملوان که هواداران پرسپولیس، استقلال و تراکتور بلیت اینترنتی را با کد ملی خود رزرو کرده بودند نیز سپاهانی‌ها با حضور در استادیوم توانستند به ورزشگاه راه یابند.

نکته جالب اینکه باشگاه تراکتور برای دیدار با سپاهان تنها ۳۰ درصد برای ورزشگاه بلیت فروشی کرده بود اما ازدحام و تجمع تماشاگران در ورزشگاه باعث شد تا در نهایت مسئولان با حضور بدون بلیت آنها نیز موافقت کنند.

در نهایت باید دید فردا چه اتفاقی رخ می‌دهد و چه میزان تماشاگر در ورزشگاه آزادی، یادگار امام و نقش جهان حضور خواهد داشت. آیا دوباره پرسپولیس باوجود استادیوم بزرگ‌تر و پتانسیل ویژه، قافیه را به تیم‌های اصفهانی و تبریزی خواهد باخت؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      استاد عزیز سکوها خراب هست و جا برای نشستن در آزادی نیست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج