۱۳۱۰۹۵۳
۴۰ نظر
۶۵۰۷
۴۰ نظر
۶۵۰۷
پ

از بالا می‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود؟

رقابت پرسپولیس و سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر در شرایطی به هفته آخر کشیده شد که جنگ خارج از زمین دو باشگاه هم به اوج خود رسیده و وارد فاز نهایی شده است!

خبرگزاری مهر: هرچند پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و نهم لیگ برتر با کسب پیروزی‌های پرگل مقابل گل گهر و پیکان لحظات شیرینی را برای هواداران خود رقم زدند، اما بلافاصله با به صدا درآمدن سوت پایان بازی این دو تیم، بار دیگر جنگ رسانه‌ای بین باشگاه تهرانی و اصفهانی آغاز شد و به اوج رسید؛ تا جایی که حتی فدراسیون فوتبال هم به آن ورود کرد.

پرسپولیس در حال حاضر با ۶۳ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و سپاهان با ۶۲ امتیاز در رده دوم قرار دارد. بازی‌های هفته سی ام و پایانی لیگ که روز پنجشنبه برگزار می‌شود، سرنوشت قهرمان لیگ را مشخص خواهد کرد.

از بالا می‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود؟

نورافکن و تهمت «پشت پرده» برای قهرمانی پرسپولیس

امید نورافکن هافبک تیم فوتبال سپاهان بلافاصله بعد از پایان بازی این تیم با پیکان در مصاحبه‌ای که صورت زنده از آنتن شبکه سوم تلویزیون پخش می‌شد، پرسپولیس را متهم کرد که به دلیل مسائل پشت پرده در حال کسب عنوان قهرمانی است. این دومین مصاحبه خبرساز نورافکن در هفته‌های اخیر است.

هافبک سپاهان گفت: «با همه مسائلی که خارج از فوتبال وجود دارد، اگر سپاهان در هفته پایانی جایگاه نخست را به دست نیاورد، امسال قهرمان است. به زعم همه اهالی فوتبال، تماشاگرانی که فوتبال را می‌فهمند و می‌دانند پشت پرده فوتبال ایران چه مسائلی وجود دارد، سپاهان قهرمان لیگ امسال است.»

از بالا می‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود؟

مدیرعامل پرسپولیس و «خوراک ناسالم» به سرمربی سپاهان!

در ورزشگاه آزادی هم رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در جمع خبرنگاران به ادعای ژوزه مورایس سرمربی سپاهان در نشست خبری قبل از بازی با پیکان پاسخ داد و او را «مطیع» اوامر باشگاه سپاهان دانست.

درویش گفت: طفلک مورایس بازیکنان ما را نمی‌شناسد، حتی اگر از او بپرسید شاید ۱۰ بازیکن کشور خودش را هم نشناسد، اما خوراک ناسالم را به این طفلی می‌دهند، مورایس نیز حقوق‌بگیر است و اگر مطیع اوامر و پاسخگوی درخواست‌های آن‌ها نباشد، شاید برای فصل آینده‌اش مشکل ایجاد شود. شما دیدید امروز همان مربی‌ای که مورایس از او نام برد، نتیجه متفاوتی مقابل سپاهان گرفت. در غیر این صورت نباید این تیم برنده می‌شد. به نظر من نباید این مسائل را دستاویز قرار بدهند. اتکای ما به خدا است و او ما را یاری می‌کند.

سپاهان و شکایت علیه مدیرعامل پرسپولیس

دقایقی بعد از صحبت‌های رضا درویش، باشگاه سپاهان بیانیه‌ای را صادر و تاکید کرد که از مدیرعامل پرسپولیس شکایت خواهد کرد. در این بیانیه آمده است:

«این باشگاه در پی توهین‌های هتاکانه رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد باشگاه بزرگ سپاهان و ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان، از وی شکایت می‌کند. باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، علی‌رغم این‌که پاسخ صحبت‌های نامبرده را به طور کامل و جامع داشته و آماده ارائه بوده است، اما بر اساس توصیه‌های کارگروه عالی نظارت بر مسابقات لیگ‌های کشور شکایت خود را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کرده و تقاضای بررسی و برخورد قاطعانه با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را دارد».

پرسپولیس و شکایت از سرمربی و بازیکن سپاهان

ساعاتی بعد از پایان بازی‌های هفته بیست و نهم و بیانیه باشگاه سپاهان، این بار نوبت باشگاه پرسپولیس بود که با رقیب اصفهانی خود مقابله به مثل کند. پرسپولیس هم با انتشار بیانیه‌ای در ساعات نخست بامداد شنبه اعلام کرد که از سرمربی و بازیکن سپاهان شکایت می‌کند:

«این باشگاه با توجه به اظهار نظر‌های صورت گرفته از سوی ژوزه مورایس و امید نورافکن، اعضای تیم فوتبال اصفهان قبل و بعد از بازی‌های هفته بیست و نهم، از ایشان به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت خواهد برد. این اظهار نظر‌ها حاوی اتهامات دروغین و عوام‌فریبانه علیه باشگاه پرسپولیس و دیگر عوامل فوتبال بوده است که با توجه به اتفاقات بازی اخیر این تیم به نظر می‌رسد با هدف ایجاد فشار برای تأثیرگذاری بر نتایج رقابت‌ها و همچنین وارونه جلوه دادن حقایق موجود، صورت گرفته است. باشگاه پرسپولیس با توجه به کار‌های مهم‌تری که دارد، هنوز تصمیم به پاسخ‌گویی رسانه‌ای به عنوان حق طبیعی و قانونی نگرفته است و تا این لحظه بنا بر استفاده از حق خود برای پیگرد حقوقی و انضباطی دارد که بر این اساس از دو نامبرده شکایت می‌شود.»

کمیته انضباطی بازیکن سپاهان را محروم می‌کند؟

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از انعکاس صحبت‌های امید نورافکن، به ادعای او واکنش نشان داد و به او ۴۸ ساعت مهلت داد تا دفاعیاتش را ارسال کند. فدراسیون فوتبال دو هفته پیش تاکید کرده بود که اظهارنظر علیه مقامات رسمی را بی پاسخ نمی‌گذارد و باید دید آیا سپاهان در بازی حساس هفته آخر مقابل مس کرمان نورافکن را به دلیل محرومیت از دست می‌دهد یا نه.

در متن ابلاغیه کمیته انضباطی آمده است: در پی تخلف صورت گرفته از سوی امید نورافکن، بازیکن تیم سپاهان اصفهان مبنی بر نقض ماده ۷۱ مقررات از طریق مصاحبه علیه مقامات رسمی، ابلاغ می‌شود که نامبرده ظرف مهلت ۴۸ ساعت دفاعیات کتبی خود را به کمیته انضباطی ارسال کند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن

      شله زردبسوز

    • ناشناس

      پرونده اختلاس فولاد پولش تو جیب پرسپولیس بوده؟؟سپاهان که تکلیف پشت پردش معلومه

    • ناشناس

      شاید به نظر خودتان قهرمان باشید اما بدانید قهرمانی به هر شیوه ای نه تنها برای عموم زیبا نیست بلکه زشت و زننده است هر چقد هم توجیه بیارید مردم آنچه را دیده اند با توجیهات عوض نمی کنند. تف به ناپاکی

    • حسن

      شله زردبسوز

    • سهراب خَیطی

      با توجه به اینکه بنده با افتخار هوادار تیم استقلال هستم باید عرض کنم که هر چه کاشتی برداشتی... شما ملوان را در خانه نبردید و باید منتظر عواقب بد از دست دادن همین امتیاز بودید والسلام نامه تمام.

    • سهراب خَیطی

      فقط معجزه می‌تواند سپاهان را قهرمان کند

    • ع،ر

      پرسپولیس‌خودش‌داوج‌واون‌بالاس‌‌این‌دیگران
      هستن‌که‌محتاج‌‌پرس‌پولیس‌هستن

    • سها

      شک نکنید همیشه همینطور بوده و در آینده هم به همین صورت خواهد بود بازم میگم شک نکنید

    • بابا قدرت

      اقای نورافکن شما نمیتوانید ملوان را ببریدغلط زیادی نکن مدیر باشگاه ما که در فدراسی ون نیست همین بازی با پیکان کاظمی چقدر لطف در حق شما کرد

    • ناشناس

      حرف حق تلخه مگه نه؟

    • ناشناس

      جام ديگه ارزشي داره ؟؟؟
      جام سفارشي بهتره بقيه بازيها هم تعطيل كنيد و وقت مردم رو نگيريد

    • حسن

      آقای نور فرافکن هر سال هزار میلیارد پول بیت المال می گیرید خرج زردچوبه میکنید غبرت داری در میدان حرف تو بزن پرسپولیس یک ریال از کسی نمی گیرد خرج خودش نمیکند

    • ناشناس

      نورافکن چندتاگل زدی خودتونمیشانسی.اون بالا که سپاهانی هستن .همون کیروش خوب شناختت طفلکی.بعدش مامیتونیم توکه هیج هرکه دلش خواست بیا مصاحبه کنه

    • ناشناس

      حقیقت داره البته د همه جا همینه

    • ناشناس

      اقای تاریکی افکن پرسپولیس لیاقت دارد۶ دوره ثابت کرده

    • ناشناس

      سپاهان از نظر همه ی ایران قهرمان واقعی هستش

      پاسخ ها

      • ناشناس

        بعله مدیر عامل سپاهان دست راست تاج باند باز است . همون ویلموتس بسه

    • ناشناس

      همیشه بزرگتر از اون دهن گشادش صحبت میکنه ببخشید زر میزنه

    • ک ا

      وزارت میخواد لنگ قهرمان بشه
      فدارسیون سپاهان

      پاسخ ها

      • ناشناس

        نه پس کیسه تون با اون دیوانه زنجیری سگپینتو قهرمان شه . فقط ته جدولی هارو بردین .نه سپاهان و بردین نه پرسپولیسو

    • ناشناس

      چشم حسودان پرسپولیس کورشودباخداباشیدنه حسود

    • علی

      نه باشگاه حقیر زرد دفاعیه ای داره نه پروژکتور

      این دو با عَرعَر کردن دنبال توجیه و التیام سوزش هستند

    • الکس

      اخه جوجه افکن ..از همین اتفاقهای که تو همین بازی پیکان اتفاق افتاد پنالتی باد اورد اخراج تیم ده نفره ..یا کل امار داوری که شله زرد بیشتر این سود از داوری برده .ولی چون خدا جای حق نشسته .قهرمانی لیاقت میخواد .بز افکن ..

    • اریایی

      تا الان بازیکنان پرسپولیس بر علیه تیم ها سخن نگفتن ته همون موقعی که سوم بودن تو نیم فصل دوم این نشان از حرفه ایی و قهرمان بودن نشان میده مشخص شد سپاهان حرفه ایی نیستن چون تفکراتشون آماتوری هستش

    • ناشناس

      چرا ناحق میگید. بازی پرسپولیس را ببینید کجاش حق خوری کرده. حالا قهرمان نمیشید نایب قهرمانی را با افتخار قبول کنید نه با تهمت وافترا

    • مرجان

      خسته نشدید؟
      وزیر قبلی پرسپولیسی بود فعلی پرسپولیسیه دست های پشت پرده پرسپولیسی هستند
      همه و همه و همه پرسپولیسی هستند چون شما توانایی قهرمانی ندارید و راهی جز تهمت بد نیستید

    • ناشناس

      این دیگه همه فهمیدن که میخوا ن ی تیم سوگولی قهرمان. بشه

    • رضوی،شیراز

      امید جون،پماد بدم!؟

    • ناشناس

      پر خرج ترین تیم ایران ملوان رو نتوست ببره

    • ناشناس

      مورایس و نورافکن از وقتی با سپاهان تمدید کردن دقیقا از هفته بعدش شروع کردن علیه پرسپولیس حرف زدن فکر کنم جز آپشن های قراردادشونه صد درصد.

    • ناشناس

      آقای نور افکن این پشت پرده چیه چرا مردم را از قانون بیزار میکنی چرا نشر کذب میکنی مواظب باش تهمت گناه کبیره هست

    • ناشناس

      وقتی بازی رو برای پیرسپولیس میارن ازادی بقیه ش معلومه دیگه

    • ناشناس

      تا حالا که سپاهان چند قهرمانی لیگ را بدست اورده به واسطه روابط پشت پرده بین داوران ومدیران فدراسيون بوده واین جای هیچ شک وشبه وجود ندارد

    • ناشناس

      حرف حق رو آدمهای درست میزنند نه این جوجه فوکولی.....

    • مهران

      تک به تک حرفاش حقه
      وقتی دو متر پشت محوطه جریمه خطا میشه رو بازیکن پرسپولیس،داور بازیکن رو اخراج میکنه و پنالتی میگیره
      بازی تو خانه حریف رو میاره آزادی
      همین بازی با گل گهر،طبقه دو ورزشگاه رو هم در اختیارشون میزاره
      و کلی چیزای دیگه
      این یعنی دست پشت پرده
      رامتین سلیمان زاده،نیم فصل اول یه پنالتی به پرسپولیس میده،نیم فصل دوم هم یه پنالتی

    • ناشناس

      من همیشه از بازی نورافکن خوشم میاد ولی نشون دادشله زرد کارخودشو روی این جوون کرده.

    • مختار

      متاسفم برای یک مدیری که سابقه اش
      را در فدراسیون همه فوتبالی ها میدانند
      واحتیاج به نام بردن نیست و کسی هم که در حال حاظر دستش تو جیب یک معدن بزرگ پول به نام فولاد مبارکه است یک روزی( قدیما) ادم افتخار میکرد
      که بگه سپاهان یک شعبه ای از شاهین هست که در قدیم هم همین جور بود اما حالا چی که بازیکن و مربی را وادارمیکنه که حرفهای به دور از واقعیت
      بزنند که به دور از جوانمردی وروح فوتبال هست ، چرا یک بازیکنی که بوقلمون صفت هستش و یک روزی عاشق سینه چاک استقلالِ ولی جایی دیگه که پول بیشتری میده رنگ عوض می کنه و چه جوری یک شبکه ورزشی اجازه میده که یک نفر بیاد حرفهای پوپو لیستی و فاقد دلیل ومدرک حرف بزنه . در بازی با پیکان
      که تا دقیقه ۴۳ هیچ کاری نتوانست بودند انجام بدهند که یک باره پنالتی انچنانی و ۲ دقیقه بعد اخراج انچنانی بده این مسائل بر میگرده به صحبتهای مربی آنها و محکوم کردن مربی تیم دیگر اما نمی گوید که پیکان بازی با پرسپولیس چه جوری بازی کرد و جلو شما چه جوری اما با این حال دمشان گرم
      که مردانه جنگیدند متاسفم برای چنین دیدگاهها وکارهای پوپولیستی یک باشگاه بزرگ که مردان کوچکی در مجموعه ان دارد.

    • ناشناس

      شله شله شله زررررررد

    • ناشناس

      استقلال به بالا وصله

    • بی نام

      البته دروغ نگفته بابا اگه همون خطای بازی میگه دومتر پشت 18 بود را داور نگرفته بود الان سپاهان قهرمان بود ..اینا که دروغ نیست و به اول فصل هم بر نمی گرده که بشه جبران کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج