۱۳۱۱۰۸۸
۳۵۶۹
۳۵۶۹
پ

شاه‌محمدی: پرسپولیس قهرمان شد بلافاصله آتش‌نشانی خبر کنید!

جمشید شاه محمدی مهاجم اسبق پرسپولیس گفت: مهدی ترابی بهترین بازی عمرش را انجام داد و هت تریک کرد. او در حال حاضر آماده ترین فوتبالیست لیگ برتر است.

خبرورزشی: هفته بیست و نهم لیگ برتر درحالی به پایان رسید که هر سه تیم بالای جدول موفق شدند رقیبان خود را شکست دهند. استقلال با وجود آن که با یک گل از مس رفسنجان عقب افتاده بود، دو گل برق آسا به این تیم در خانه اش زد تا برنده شود هرچند دیگر هیچ شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارد. حکایت پرسپولیس و سپاهان اصفهان اما کاملا متفاوت است. اولی با ۴ گل تیم پرمهره گل گهرسیرجان را در ورزشگاه آزادی شکست داده و سپاهان نیز در نقش جهان شکست سنگین ۵ برصفر را به پیکان تحمیل کرد. این اما پایان کار دو شانس باقی مانده قهرمانی لیگ برتر نبود. امید نورافکن به پرسپولیسی ها طعنه زود و رضا درویش هم علیه ژوزه مورایس و مدیران سپاهان مصاحبه کرد تا شکایت تیم اصفهانی را به دنبال داشته باشد.

در همین ارتباط با جمشید شاه محمدی پیشکسوت پرسپولیس گفت: قبل از هرچیز پیروزی شیرین و فوق العاده پرسپولیس مقابل گل گهرسیرجان را به بروبچه های این تیم و همه هواداران تبریک می گویم. پرسپولیس شروعی توفانی داشت و با زحمت، دقت و شورو شور فراوان بازی را آغاز کرد وخیلی زود هم به گل رسید. پرسپولیس لایق این پیروزی بود و حتی اگر مهاجمان این تیم دقت بیشتری به خرج می دادند می توانست برد پُرگل تری هم به دست بیاورد اما همین هم کافی بود. پرسپولیس ۴ گل زد تا به خیلی ها ثابت کند بهترین تیم ایران است.

بازیکن اسبق پرسپولیس ادامه داد: انصافا در بازی با گل گهر سیرجان، مهدی ترابی بهترین بازی عمرش را انجام داد و هت تریک کرد. او در حال حاضر آماده ترین فوتبالیست لیگ برتر است و مطمئن هستم با این آمادگی می تواند فیکس تیم ملی در جام ملت های آسیا و حتی ستاره ایران شود. گلی که او با ضربه چیپ و از بالای سر محسن فروزان تبدیل به گل کرد در فوتبال ایران و آسیا بی نظیر است. ما فقط دیده بودیم رونالدینیو یا زیدان چنین گل هایی بزنند و مهدی ترابی ثابت کرد از چه استعداد بالایی برخوردار است. البته در کنار مهدی ترابی باید از سروش رفیعی، وحید امیری، سعید صادقی و عیسی آل کثیر هم یاد کنم که عالی بازی کردند. تیمی که می خواهد قهرمان شود باید یکدست باشد و شما کافی است به همین گل مهدی ترابی و حرکات سعید صادقی و عیسی آل کثیر دقت کنید تا متوجه شوید چقدر این بچه ها تاکتیکی و با انگیزه هستند. هدف همه آنها موفقیت پرسپولیس است و اصلا خودخواهی در این تیم جایی ندارد.

شاه‌محمدی: پرسپولیس قهرمان شد بلافاصله آتش‌نشانی خبر کنید!

مهاجم پیشین پرسپولیس ضمن تعریف و تمجید از عیسی آل کثیر یادآور شد: گاهی اوقات یک مهاجم گلی نمی زند اما با حرکات بدون توپ و پا به توپ خودش فضاسازی می کند و تأثیرگذار ظاهر می شود. عیسی آل کثیر در دیدار با گل گهرسیرجان یک مهاجم مدرن نشان داد. او در پرس عالی کار کرد و جلوی بازیسازی تیم حریف را گرفت. دوندگی بی امان عیسی آل کثیر و وحید امیری خیلی به مهدی ترابی و سعید صادقی کمک کرد که گل بزنند. مهدی عبدی هم از لحظه ای که وارد زمین شد خوب بازی کرد اما باز از لئاندرو پریرا چیزی ندیدم. من نمی خواهم در روزی که پرسپولیس برنده شده و حال همه خوب است چنین حرفی بزنم اما چاره ای نیست. عادت ندارم واقعیت ها را نادیده بگیرم و به شخصه چیز خاصی از مهاجم برزیلی پرسپولیس ندیدم!

جمشید شاه محمدی درمورد اظهارات اخیر امید نورافکن نیز اظهارداشت: من که نباید جواب امید نورافکن را بدهم. او از لحاظ سن و سال به جای بچه من است اما در مورد ژوزه مورایس حرف دارم. او شاگرد خلف ژوزه مورینیوست چون مربی مشهور پرتغالی آث رم هم در طول سال ها کار خودش اغلب دنبال حاشیه سازی بوده است. به هر حال ژوزه مورایس هم از استاد خود یک چیزهایی یاد گرفته است. مورینیو با مصاحبه های جنجالی بارها آلکس فرگوسن و آرسن ونگر را دچار چالش کرد و تیم های منچستر یونایتد و آرسنال را به عنوان رقیب چلسی وارد حاشیه کرد. من از صحبت های اخیر مورایس اصلا تعجب نکردم چون به هر حال این هم یک تاکتیک است که شما در مصاحبه ها و نشست های خبری خود تمرکز تیم رقیب را بر هم بزنید اما خواهش من از یحیی گل محمدی و تیمش این است که اصلا وارد این بازی نشوند و کار خود را انجام دهند.

پیشکسوت پرسپولیس پیش بینی کرد، پرسپولیس قهرمان جام حذفی می شود و گفت: شک نکنید این تیم پرامید، با انگیزه و با اعتماد به نفس فروان به رغم دشمنان زیادی که دارد قهرمان لیگ برتر خواهد شد. پرسپولیس شایسته ترین تیم برای قهرمانی است ولی قهرمانی این تیم خیلی ها را خواهد سوزاند! آنهایی که از هرفرصتی برای بیانیه دادن یا مصاحبه کردن علیه پرسپولیس استفاده کرده اند و پیشنهاد من این است که بلافاصله پس از قهرمانی پرسپولیس باید برای خاموش کردن این سوختن ها، آتش نشانی خبرکرد! البته از شوخی که بگذریم، پرسپولیس به لطف همین کُری خوانی ها انگیزه بیشتری گرفت و برای رسیدن به قهرمانی بهترین بازی ها را ارائه داده و می دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج